English

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج:

در دولت تدبیر و امید قطار اقتصاد کشور به ریل برگشت

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: طی دولت تدبیر و امید قطار از ریل خارج شده اقتصاد کشور به ریل بازگشته است.

در دولت تدبیر و امید قطار اقتصاد کشور به ریل برگشت

به گزارش خبرگزاری موج، جبار کیانی در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان افزود: بحران بیکاری مهمترین بحران در استان کهگیلویه و بویراحمد است و باید حل چالش بیکاری به عنوان اولویت اول مسئولان باشد .

وی بیان کرد: تلاش جدی برای تحقق شعار سال که متضمن امنیت، آرامش و رشد کشور است لازم است و امید است در پایان نتیجه مناسبی داشته باشد .

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی از سوی دولت تدبیر و امید در کشور انجام گرفته و قطار از ریل خارج شده اقتصاد کشور به ریل بازگشته است .

کیانی پور با بیان اینکه با وجود تلاش ها مشکلاتی در حوزه های مختلف استان وجود دارد، تصریح کرد: مهار نرخ تورم و ارز و رشد اقتصادی نتیجه تلاش دولت و بخش خصوصی است .

وی ادامه داد: در سال 95 بخش خصوصی برای رشد و توسعه استان اقدامتی از جمله دعوت از هیات های تجاری، برگزاری همایش ها و برنامه های مختلف را در دستور کار خود قرار داد و اجرایی کرد .

کیانی پور با اشاره به اینکه برای توسعه و رشد استان و حل مشکلات آن و پاسخگویی به نیاز های جامعه رویکرد جدیدی در سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" لازم است، عنوان کرد: برنامه ریزی برای کسب و کارهای بر پایه دانش بنیان و نوین در استان ضروری است .

وی آموزش مهارت های شغلی توسط فنی و حرفه ای و متولیان آموزشی، راستی آزمایی از واحد هایی که تسهیلات رونق دریافت کرده اند، تخصیص منابع به واحد های دارای بازار مناسب و رقابت پذیر، برگزاری جلسات کارشناسی، توجه جدی به صادرات و جذب سرمایه گذاران، الزام بانک ها و بنگاه های اقتصادی به مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مطالعه بازار کار، تهاطر بدهی های دولت و بخش خصوصی و پرداخت بدهی پیمانکاران، تعامل مالیاتی دولت و بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی را از دیگر نیازهای استان برای رشد عنوان کرد.


انتهای پیام
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه