English

مقاومت در اقتصاد مقاومتی

دکتر محمود رضا امینی-

مقاومت در اقتصاد مقاومتی

می توان مقاومت در اقتصاد مقاومتی را پایداری، اصرار و تاکید عملی کردن اقتصاد مقاومتی بجای شعاری نمودن آن معنا کرد همانطوریکه مقام معظم رهبری همواره چنین تاکید و اصرار می ورزند.

اما اینکه چرا و تا چه زمانی بالاترین مقام کشور که امر و نظرش حکم شرعی و قانونی و واجب العطاعه است باید اصرار وتاکید نماید را بطور اختصار و شرح زیر ارایه می نماییم.

۱-علی رغم تلاش های دولتمردان ،خصوصا معاون اول و محترم رئیس جمهوری که مسئولیت ستاد اقتصاد مقاومتی را دارد و از بهمن ماه تلاش نمود گزارش عملکرد خود در این زمینه را به مقام معظم رهبری، مسئولین عالی رتبه کشور و علمای بزرگوار دهد نتایج کافی به مقصود نبوده و حتی مانع نگرانی هم نشده است.

۲-روند رو به رشد کشور با وضعیت بحرانی و تهدید آمیز اقتصادی مواجه است و باید هرچه سریعتر اقدامات اساسی و جدی انجام شود.

۳-تبلیغات انتخاباتی یک واقعیت اجتناب ناپذیر برای رئیس دولت و سایر کاندیداهای ریاست جمهوری است که قطعا همه باید درد اساسی کشور یعنی مشکلات اقتصادی را وجه نموده و راههای عملی نه شعاری را در برنامه های خود ارایه دهند.

۴-صاحب نظران و دست اندر کاران اقتصادی صرف نظر از سود آوری به هر قیمت فعالیت های خود را حول محور اشتغال و تولید داخلی و عدم واردات کالاهای خارجی قرار دهند. 

۶- خلاصه بسیج ملی یا نهضت و جهاد اقتصادی را بطور جدی شروع نمایند.

قطعا نباید با روش ها و برنامه های مخرب تولید و اشتغال و مشوق واردات و تنبلی و نفت خواری در مقابل اقتصاد مقاومتی مقاومت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی