English

در فوریه ۲۰۱۷ ثبت شد

پایبندی ۶۴ درصدی غیراوپکی‌ها به توافق کاهش تولید نفت

یک منبع صنعتی گفت، 11 تولید کننده غیر عضو اوپک که به توافق کاهش تولید پیوسته اند، در ماه فوریه به میزان 64 درصد به تعهدات خود عمل کرده اند.

پایبندی 64 درصدی غیراوپکی‌ها به توافق کاهش تولید نفت

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، یک منبع صنعتی گفت، 11 تولید کننده غیر عضو اوپک که به توافق کاهش تولید پیوسته اند، در ماه فوریه به میزان 64 درصد به تعهدات خود عمل کرده اند.

سازمان کشورهای صادر کننده نفت، روسیه و دیگر تولید کنندگان سال گذشته توافق کردند که در نیمه نخست سال 2017 میلادی تولید روزانه خود را حدود 1.8 میلیون بشکه کاهش دهند.

ارقام مربوط به تبعیت کشورها از توافق، روز جمعه در نشستی با حضور مقاماتی از کشورهای نظارت کننده بر اجرای توافق (کویت، ونزوئلا، الجزایر، روسیه و عمان) بررسی شد.

روسیه قصد دارد تبعیت خود از توافق را کامل کند و تا پایان ماه آوریل همه 300 هزار بشکه کاهش تولید وعده داده شده اش را عملی کند.

در این نشست همچنین در مورد تبعیت اعضای اوپک از توافق بحث شد و بر اساس آمارهای منتشر شده در گزارش ماهیانه اوپک، میزان این تبعیت 106 درصد برآورد شد.

این نشست که در مقر اوپک در وین برگزار می شود، کمیته مشترک فنی نام دارد که در ماه ژانویه برای نظارت بر اجرای تعهدات کشورها در چهارچوب توافق کاهش تولید تشکیل شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی