English

مدیرکل استاندارد تهران هشدار داد

ظروف تفلون بدون نام تجارتی در تبلیغات تلویزیونی غیراستاندارد است

مدیرکل استاندارد استان تهران ضمن تاکید بر غیراستاندارد بودن ظروف تفلونی که در صداوسیما بدون ذکر نام تجارتی تبلیغ می‌شود، از شهروندان خواست: از ظروف تفلون غیراستاندارد ، بدلیل تاثیرات منفی و مستقیم با تغذیه و سلامت افراد، خودداری کنند.

ظروف تفلون بدون نام تجارتی در تبلیغات تلویزیونی غیراستاندارد است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اداره‌کل استاندارد استان تهران، مسلم بیات در تشریح این خبر گفت: در بسیاری از برنامه‌های آشپزی که از شبکه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی در حال پخش است، شاهد تبلیغات بازرگانی برای ظروف تفلونی هستیم که علیرغم ادعای استاندارد بودن، هیچگونه نام تجارتی برای آن‌ها ذکر نمی‌شود.

مدیرکل استاندارد تهران ضمن تاکید بر غیراستاندارد بودن این ظروف تفلون، به مصرف‌کنندگان هشدار داد: به هیچ عنوان از دست فروشان ظروف تفلون، به بهانه ارزان قیمت بودن، خریداری نکنند؛ زیرا این ظروف هنگام قرار گرفتن در معرض حرارت، اثرات زیانباری بر مواد غذایی دارند.
 
این مقام مسئول با درخواست از مسؤولان صداوسیما مبنی بر عدم پخش پیام‌های بازرگانی برای کلیه محصولات غیراستادارد، تاکید کرد: ما در نامه‌های متعددی از مسؤولان صداوسیما تقاضای جلوگیری از پخش تبلیغات برای ظروف تفلون غیراستاندارد را داشتیم، متاسفانه پاسخ و اقدام مناسبی از سوی آنان شاهد نبودیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه