English

حضور تبریز در بزرگترین رویداد گردشگری جهان

شهردار تبریز از حضور تبریز در بزرگترین رویداد گردشگری جهان خبر داد و گفت: مجموعه‌ای از ظرفیت‌ها و دستاوردهای گردشگری تبریز در نمایشگاه ITB برلین عرضه می‌شود.

حضور تبریز در بزرگترین رویداد گردشگری جهان

به گزارش خبرگزاری موج، صادق نجفی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: نمایشگاه گردشگری برلین از تاریخ 18 تا 22 اسفندماه، فرصت مهمی در تقویم جهانی گردشگری است که طی آن کشورهای تاثیرگذار در شاخص‌های گردشگری جهان، به همراه شرکتنوهای تبلیغاتی و سرمایه‌گذاری، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری خود را عرضه می کنند.

وی اضافه کرد: دستاوردهای این نمایشگاه، از نظر زمینه‌های گفتگو و تبادل‌نظر با مدیران شهری و بهره‌گیری از تجارب روز گردشگری جهان، حایز اهمیت بوده و نقش موثری در بسترهای گردشگری و فرهنگی شهر خواهد داشت.

شهردار تبریز متذکر شد: کشورمان با انبوهی از توانمندی‌های فرهنگی و تاریخی، همواره کانون توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه گردشگری برلین بوده‌است؛ در این بین تبریز به عنوان شهری که در سال‌های اخیر، سرآمد مباحث گردشگری بوده و عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 را از آن خود کرده است، از نقاط قوت حضور ایران در ITB به شمار می‌رود.

نجفی اظهار کرد: ثبت عنوان «شهرداری تبریز» در سایت رسمی نمایشگاه، ارائه‌ بسته‌های فرهنگی و بازدیدهای متقابل و دیدارهای دوجانبه با مدیران شهری و فعالان گردشگری، از محورهای اصلی حضور تبریز در نمایشگاه برلین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه