English

مسوول اجرایی اولین مرکز تجاری ایران در چین:

نخستین مرکز تجاری ایران در منطقه آزاد شانگهای چین افتتاح می‌شود

مسوول اجرایی اولین مرکز تجاری ایران در چین گفت: نخستین مرکز تجاری ایران در منطقه آزاد شانگهای چین افتتاح می‌شود.

نخستین مرکز تجاری ایران در منطقه آزاد شانگهای چین افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، چن جاین شامگاه سه شنبه در حاشیه دیدار با رئیس اتاق بازرگانی کاشان ضمن اشاره به دیدار رئیس جمهور چین و ایران در ژانویه اظهار داشت: در دیدار با رئیس جمهوری ایران و چین مقرر شد روابط بین ایران و چین گسترش پیدا کند.

مسوول اجرایی اولین مرکز تجاری ایران در چین افزود: این دیدار به واقع می‌تواند دریچه اقتصادی را به سمت دو کشور باز کند و رهبران اقتصادی دو کشور نیز به گسترش روابط اقتصادی در ابعاد کمی و کیفی تاکید دارند و تحت این مصادیق، پاویلیون ایران و چین شکل می‌گیرد.

رئیس موسسه هوبی دیلی ضمن اشاره به چارچوب تعریفی ایران ویژه چین خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم به جهت داشتن روابط هرچه بهتر توسط رابط ها صورت گرفته و همراهی خوبی از شانگ‌های داریم و می‌توانیم منطقه را به منطقه درجه یک تبدیل کنیم و تحت این عنوان دو شریک تجاری برای خود انتخاب کردیم.

وی ضمن معرفی دومین شریک تجاری در شانگ‌های چین تصریح کرد: بر مبنای این همکاری یک گروه قوی ایجاد می‌شود و طی دو سطح دولتی این قالب را حمایت می‌کنند و یکی از مزیت‌ها در این حوزه آن است که به سرعت می‌توان به این مجموعه وارد شوند.

جاین، مارکتینگ را از دیگر مزیت‌های این مجموعه عنوان کرد و ابراز داشت: قدرت بازاریابی این گروه بالا است و پیشرفت زیادی در این زمینه وجود دارد و برای انجام امور تجاری نیز دو روش از جمله خرید آنلاین در نظر گرفته شده که ابزاری برای تبلیغات نیز محسوب می‌شود.

مسوول اجرایی اولین مرکز تجاری ایران در چین ضمن اشاره به بسترسازی صورت گرفته ویژه شرکت‌های ایرانی برای حضور در این مجتمع بیان کرد: دیگر روش خرید خرید آفلاین است و امید است روابط ایران و چین بیش از پیش گسترش پیدا کند.

رئیس موسسه هوبی دیلی گفت: در روش خرید آفلاین حالت فیزیکی دارد و شرکت‌ها مستقیما می‌توانند با یکدیگر در ارتباط باشند و تحت این بسترها شرکت‌ها می‌توانند با یکدیگر در ارتباط باشند و یکدیگر را بشناسند و اگر تسهیل روند تبادل اطلاعات انجام شود در گسترش روابط تجاری بین دو کشور موثر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه