English

قدردانی وزیر نفت از همبستگی مردم و مسوولان در پارس جنوبی

وزیر نفت با ارسال پیامی از تلاش و مجاهدت‌های کارکنان صنعت نفت به ویژه در منطقه پارس جنوبی که ضمن رعایت کامل نکات ایمنی و مهار سیلاب، موفق به استمرار تولید پایدار گاز برای تامین نیازهای هموطنان در سراسر کشور شدند، قدردانی کرد.

قدردانی وزیر نفت از همبستگی مردم و مسوولان در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری موج، متن کامل پیام بیژن زنگنه که به فرماندهی ارشد HSE، پدافندغیر عامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس ارسال شده است، به این شرح است:

با سلام، در این روزها که بنده دائما مسائل منطقه پارس جنوبی را پیگیری می‌کردم، بسیار از روحیه تلاش و خستگی ناپذیر همکاران گران قدر خود در این منطقه، در بخش‌های مختلف، واحدهای عملیاتی و پالایشگاه‌های در دست بهره برداری، منطقه ویژه و حتی همکاران دولتی غیر نفت و مردم همیشه همراه عسلویه، نخل تقی، دیر و کنگان لذت بردم.

کشور عزیزمان برای جهش به پیش، بیش از هر چیز به وظیفه شناسی و تدبیر و دلسوزی و چنین همت‌های بلند و اراده‌های خستگی ناپذیر نیاز دارد و شما عزیزان در این روزها از جلوه‌های زیبای این همبستگی و نمایش اراده‌های مستحکم در برابر مشکلات بودید.

دستتان درد نکند، خدا نگهدارتان، مطمئن باشید که خداوند متعال همه چیز را می‌بیند و تردید نکنید که خداوند به زندگی مردان و زنان کوشا در راه او، خیر و برکت بی پایان خواهد داد و هیچ چیز بهتر از آرامشی که خدا به بنده‌اش عنایت کند نیست.

ارادتمند، دوستدار و خدمتگزار همه شما

بیژن زنگنه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه