English

پذیره نویسی تمامی واحدهای سرمایه گذاری صندوق زمین و ساختمان مسکن نارون

امروز شنبه مورخ ۱۳ شهریور۹۵، پذیره نویسی واحدهای اولین صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان مسکن نارون در نماد معاملاتی " نارون " از طریق بورس اوراق بهادار تهران پایان پذیرفت.

پذیره نویسی تمامی واحدهای سرمایه گذاری صندوق زمین و ساختمان مسکن نارون

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از مدیریت ابزارهای نوین مالی، پذیره ­نویسی واحدهای اولین صندوق سرمایه­ گذاری زمین و ساختمان مسکن نارون در نماد معاملاتی " نارون " از طریق بورس اوراق بهادار تهران، در روز جاری ۱۳ شهریور پایان پذیرفت. با توجه به تکمیل حداقل واحدهای مورد نیاز در اساسنامه انتظار می­ رود معاملات ثانویه واحدهای این صندوق به زودی و پس از دریافت مجوز فعالیت از سازمان بورس و اوراق بهادار در بازار صندوق­ های قابل معامله انجام شود.

یادآور می­ شود بازارگردانی صندوق فوق بر عهده شرکت تأمین سرمایه بانک مسکن بوده که برای افزایش جذابیت صندوق اقدام به انتشار مظنه های بازارگردانی به صورت تعهد به خرید واحدها در نرخ ۱۸% سالانه روزشمار و فروش به قیمت ۱۹% سالانه روز شمار کرده است. تعهد به خرید واحدهای سرمایه ­گذاری صندوق به قیمتی مشخص توسط بازارگردان به منظور ایجاد بازدهی معین بوده و منجر به شناسایی سود از پیش تعیین شده برای سرمایه­ گذار خواهد شد.

لازم به ذکر است سرمایه­ گذارانی که واحدهای سرمایه ­گذاری خود را تا زمان تصفیه صندوق نگهداری می­ کنند، در صورت بالاتر بودن بازدهی صندوق نسبت به ۱۸%، سود بالاتری را می ­توانند کسب نمایند.

سرمایه ­گذاران محترم می­توانند برای اطلاع از مظنه­ های بازارگردانی به اطلاعیه مورخ۰۳-۰۶ - ۱۳۹۵ مدیریت ابزارهای نوین مالی مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه