English

پیام سرپرست محترم بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته دولت و روز کارمند هفته دولت و روز کارمند گرامی باد

ذخیره معنوی شما(دولتمردان) یکی توکل به خداست و یکی اعتماد به این مردم مومن و صادق، فداکار، علاقه‌مند به مسئولان، علاقه‌مند به اسلام و علاقه‌مند و قدردان نظام جمهوری اسلامی که هرجا از طرف مسئولان نظام از این مردم کمکی خواسته شد، آنچه در اختیارشان بوده در اختیار ما قرار دادند و حجت را بر ما تمام کردند. مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری موج، دوم تا هشتم شهریور ماه مزین است به نام هفته دولت که یادآور مجاهدت های دو شهید عزیز رجائی و باهنر است. و چه شیرین که نام و یاد این دو بزرگوار به نام هفته دولت و روز کارمند گره بخورد و فرصت مناسبی است تا ضمن تقدیر از تلاش های دولتمردان و مسئولان اجرائی کشور زحمات کارمندان نیز ارج گذاشته شود.

درسالی که به فرمایش مقام معظم رهبری سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " نام گرفته است به حمد خداوند شاهد باز شدن افق هائی روشن به ویژه در حوزه سیاست بین الملل و البته با اندکی تاخیر درعرصه اقتصاد می باشیم. مذاکرات سخت و فشرده هسته ای با رهنمودهای مقام عظمی ولایت، و به همت فرزندان ملت قهرمان و مقاوم ایران اسلامی در دولت تدبیر و امید در جهت رفع تحریم های ظالمانه به بار می نشیند و تاثیر خود را هرچند به آرامی و علیرغم بدعهدی طرف مقابل به جای می گذارد که انشاالله با مدیریت و همتی که در این دولت به کمال وجود دارد، نصب العین قراردادن فرمایشات داهیانه رهبری معظم انقلاب، و با استواری، همدلی و همزبانی مردم و مسئولین محترم با استفاده حداکثری از فرصت و چشم اندازهائی که پیش رو دیده می شود شاهد گام های بزرگتری در جهت توسعه و آبادانی کشور باشیم. کاهش تورم سالانه به کمتر از ۱۰درصد، افزایش دو برابری صادرات نفت به حدود ۲میلیون بشکه در روز، رفع کامل تحریم ها در حوزه های حمل و نقل بین المللی و بیمه، برقراری سوئیفت در حوزه بانکداری بین المللی و شروع مجدد مبادلات پولی با دنیا که می توان آثار این اقدامات مثبت را چنان که ریاست محترم جمهوری در سخنان اخیر خود اظهار داشتند در بازگشت رشد به اقتصاد کشور ملاحظه نمود، تنها بخشی از این دساوردها است که امید است به زودی تاثیرات ملموس این تلاش ها را در زندگی و معیشت مردم و البته کارمندان سخت کوش دولت به عنوان قشری گسترده از اقشار زحمتکش و صبور جامعه ایران اسلامی شاهد باشیم. و قدر یقین در کارنامه دولت هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده دار انجام مسئولیت بوده اند یادگارهایی ارزشمند از تلاش ها و فداکاریها از دوران جنگ تحمیلی تاکنون در صفحات تاریخ بسیار ثبت شده است که باید در این ایام ارج گذاشته شود.

اینجانب فرصت را غنیمت می شمارم و ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عزیز رجائی و باهنر فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به حضور تمامی همکاران محترم در دستگاههای مختلف دولت و به طور اخص همکاران ساعی بخش تعاون کشور و همجنین همکاران خدوم خود در بانک توسعه تعاون تبریک عرض نموده، آرزوی سعادت و توفیق بیش از پیش برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ظل توجهات حضرت بقیه الله اعظم از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی