English

هزینه ۷ هزار و ۳۹۰ میلیاردی برای ساخت ای سی تی مازندران

محمود واعظی گفت: سه سال گذشته در مازندران ۷ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال در بخش دولتی و خصوصی هزینه برای آماده کردن زیر‌ساخت ICT فراهم شد.

هزینه ۷ هزار و ۳۹۰ میلیاردی برای ساخت ای سی تی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع مردم ساری خاطرنشان کرد: مازندران استانی است که در خدمت اقتصاد کشور است و از نظر شاخص‌های اقتصادی از معدل کشور بالاتر است.

واعظی ادامه داد: با توجه به مشکلی که در بحثاشتغال وجود دارد اما مازندران زیر معدلی است که دیگر استان‌ها دارند.

وی اظهار کرد: سه سال گذشته در مازندران ۷ هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال در بخش دولتی و خصوصی هزینه برای آماده کردن زیر‌ساخت ICT فراهم شد.

وی با بیان اینکه انتظار مقام معظم رهبری بر این است کشور در سایه امنیت، آسایش و ثبات باشد و تلاش دولت هم بر این بود، کشور به ثبات و امنیت برسد، افزود: در سایه تعاملی که بین قوای سه‌گانه وجود دارد شاهد این هستیم کشور از نظر سیاسی در امنیت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: ثباتی که امروز در عرصه روابط خارجی وجود دارد و نوع نگاهی که به ایران است مایه خوشحالی است.

واعظی با بیان اینکه بسیاری از مسایل خارجی در کشور حل شده است و با کشورهای همسایه ارتباط خوبی داریم، گفت: به‌غیر از کشور عربستان که نوع نگاه و اندیشه سیاسی اش با ما متفاوت است با مابقی کشورهای همسایه مشکلی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته متهم به اسلام‌ستیزی و شیعه‌ستیزی بودیم اما اکنون این نگاه‌ها حل شده است و شأن ایران اسلامی در منطقه بسیار بالا است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تلاش دولت در مذاکرات هسته‌ای رفع تحریم‌ها بود، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تیم مذاکره‌کننده آنچه را که برای منافع ملت بوده است حاصل کرد و انتقادش بر خودی‌‎‌ها نبوده بلکه به بد‌عهدی آمریکا بوده است.

واعظی ادامه داد: با رفع تحریم‌ها مسایل صنعتی، حمل و نقل، بیمه و روابط بانکی حل شده است.

وی اظهار کرد: از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی کوچک و بزرگ تاکنون یک‌هزار و ۳۰۰ واحد راه‌اندازی شد و زمینه فعالیت برای ۳ هزار واحد فراهم شد و تا پایان امسال ۷ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه