English

هفت پروژه در شهرک صنعتی ایذه خوزستان بهره برداری شد

در دومین روز هفته دولت هفت پروژه در شهرک صنعتی شهرستان ایذه با حضور معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و برخی مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

هفت پروژه در شهرک صنعتی ایذه خوزستان بهره برداری شد

به گزارش خبرگزاری موج، این پروژه ها شامل بهره برداری از شرکت ماشین سازی بلند پایگان آنزان با اشتغال شش نفر و با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال و تولید سالانه دو هزار دستگاه است.

این شرکت در ساخت میکسر، بالا بر، نوار نقاله، بلوک زن، جدول زن، قیچی خم و برش میلگرد و موتور جوش فعالیت دارد. همچنین امروز با حضور معاون شهرک های صنعتی کشور شرکت کامکار جنوب ایذه با ایجاد اشتغال ۲۰ نفر، سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال و تولید سالانه دو هزار و ۵۰۰ تن کنسرو انواع غذای آماده و تن ماهی در این شهرک صنعتی به بهره برداری رسید. بر اساس این گزارش شرکت فولاد صنعتی ایذه و مالمیر با اشتغالزایی ۱۵ نفر و سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و تولید سالانه ۳۰ هزار تن میلگرد نیز به بهره برداری رسید. همچنین امروز از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی ایذه که با اعتبار استانی و با سرمایه ۲۰ میلیارد و ۹۴۷ میلیون ریال و شبکه روشنایی با اعتبار داخلی ۷۱۳ میلیون و ۳۰۴ هزار ریال، سر در ورودی شهرک صنعتی از اعتبار نفت بالغ بر ۸۱۹ میلیون و ۵۷۹ هزار ریال و ترمیم نوار حفاری و روکش آسفالت خیابان ورودی شهرک صنعتی ایذه با اعتبار داخلی چهار میلیارد و ۳۵۹ میلیون ریال بهره برداری شد. فتحعلی محمد زاده معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در سفری یک روزه صبح امروز وارد اهواز شد و از مجتمع فنی کسب و کار در شهرک شماره چهار اهواز و از شهرک شماره پنج اهواز و مجتمع فولاد آتیه خلیج فارس در اهواز دیدن کرد و پروژه های شهرک صنعتی ایذه را بهره برداری کرد و از شهرک صنعتی رامهرمز و باغملک نیز دیدن کرد. ایذه و باغملک در شرق خوزستان واقع هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی