English

رییس دادگستری استان اصفهان:

بسیاری از تصمیمات زیرساختی رئیس جمهور شهید در آینده نتیجه بخش می‌شود

رییس دادگستری استان اصفهان گفت:بلند همتی در کارها و تصمیمات اساسی از ویژگی های شهید رییسی است.

بسیاری از تصمیمات زیرساختی رئیس جمهور شهید در آینده نتیجه بخش می‌شود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله رییسی و شهدای خدمت در ستاد سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، اظهار داشت: حادثه شهادت آیت‌الله رییسی جهان را به تعجب و حیرت انداخت و همه ناراحت و غمگین شدند.

وی افزود: ایمان ستون‌ اول و خمیرمایه بنای حیات طیبه است و آیت‌الله رییسی به عنوان یک رییس جمهور با ایمانی عمیق به خداوند، مسیر اسلام را دنبال کرد.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: برغم اینکه ایشان در جایگاه های مختلف دستگاه قضایی حضور داشت ولی پس از انتخاب به عنوان رییس قوه قضاییه خود را مستغنی از مشورت ندید و برغم  تجربه ۴۰ ساله ابایی از مشورت گرفتن از مجموعه زیردستان نداشت.

حجت الاسلام جعفری بلند همتی در کارها و تصمیمات اساسی را از دیگر ویژگی های شهید رییسی عنوان کرد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بسیاری از تصمیمات زیرساختی که ایشان اتخاذ کردند در آینده نتیجه بخش می‌شود.

رییس دادگستری استان اصفهان ولایتمداری را دیگر ویژگی‌های شهید رییسی دانست و بیان داشت: شهید رییسی از عمق جان ولایت پذیر بود نه اینکه تظاهر به ولایت داشته باشد، معتقد بودند که در همه امور مبتنی بر نظر ولایت فقیه حرکت کنند و در بسیاری از سفرهای خود حضور مردم و استقبال از خود را در راستای استقبال از انقلاب و نظام اسلامی توصیف می‌کردند.

مقام عالی دستگاه قضا در اصفهان با اشاره به دغدغه آیت‌الله رییسی برای رفع محرومیت، تصریح کرد: آیت‌الله رییسی بدور از شعار در هر مقطعی تلاش می‌کرد اقدامی برای رفع محرومیت انجام دهد، ایشان عملگرا، خدامحور و ارزشی بود.

دادگستری اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه