English

آماه باش پلیس فرودگاه اصفهان برای اعزام زائران به حج تمتع

رئیس پلیس فرودگاه استان اصفهان گفت:پلیس فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان برای اعزام زائران حج تمتع از آمادگی کامل برخوردار است.

آماه باش پلیس فرودگاه اصفهان برای اعزام زائران به حج تمتع
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ ذبیح اله دلاور با اشاره به آمادگی این پلیس برای اعزام حجاج، از زائران خانه خدا تقاضا کرد توصیه‌ها و هشدارهای پلیس را همواره در طول سفر رعایت کرده تا بدون هیچگونه مشکلی این سفر معنوی و با برکت را به انجام برسانند.

وی افزود: پروازهای حج تمتع سال ۱۴۰۳ از فرودگاه اصفهان، از ۳ خرداد ماه انجام خواهد شد و پلیس فرودگاه استان اصفهان، افتخار خدمت به زائران خانه خدا را دارد که امیدوارم قدردان این توفیق و نعمت الهی باشیم و این ماموریت را به نحو شایسته انجام دهیم.

این مقام انتظامی افزود: مجموعه پلیس فرودگاه اصفهان از ماه های قبل جلسات متعددی با ارگان های مربوط در ماموریت حج برگزار و برنامه ریزی مناسبی را برای اعزام حجاج عزیز انجام داده تا بهترین شرایط برای اعزام زائران بیت ا… الحرام صورت پذیرد. رئیس پلیس فرودگاه استان در ادامه هشدارهایی هم برای زائران ارائه و تاکید کرد در زمینه حمل انواع مواد مخدر و قرص های روانگردان و داروهای کدئین دار توجه لازم را داشته باشند چرا که در صورت کشف هر گونه مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی، قرص های متادون و روانگردان و اقلام ممنوعه به هر میزان از زائر، ضمن توقیف گذرنامه برابر قانون برای آنان پرونده قضایی تشکیل می شود و به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

وی ادامه داد: از آنجا که بعضی از داروهای گیاهی مانند شیرین بیان، در کشور عربستان ناشناخته بوده و شباهت زیادی از نظر ظاهری به مواد مخدر سنتی دارند به همین جهت، به زائران توصیه می کنیم از همراه داشتن این گونه داروهای گیاهی نیز خودداری کنند.

سرهنگ دلاور همچنین به زائران توصیه کرد از قبول هرگونه بسته، چمدان، آب معدنی و … در فرودگاه های مبدا و مقصد از افراد ناشناس خودداری نمایند چون ممکن است مواد مخدر و اقلام ممنوعه در آن جاسازی شده و برای زائران مشکلاتی را فراهم آور

رئیس پلیس فرودگاه استان گفت: به لحاظ مقررات فرودگاهی و بازرسی امنیتی، به زائرن عزیز توصیه می کنم قبل از ساعت خروج پرواز، ۳ ساعت زودتر در فرودگاه حاضر شوند و همچنین به لحاظ شلوغی و ازدحام جمعیت، زائرین عزیر مراسم بدرقه را بیرون از فرودگاه انجام داده و مراقب مدارک شناسایی، اشیاء قیمتی، گذرنامه و وجه نقد خود باشند و به هیچ عنوان اشیاء قیمتی و وجه نقد خود را در بار غیر همراه قرار ندهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه