English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون خبرداد؛

پیشرفت ۳ کیلومتر از باند دوم محور بین استانی تیران- سامان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت:محور دوم بین استانی تیران -سامان سه کیلومتر پیشرفت داشته است.

پیشرفت ۳ کیلومتر از باند دوم محور بین استانی تیران- سامان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سعید کاشفی با بیان اینکه یکی از طرح‌های راهسازی مهم این شهرستان،   احداث باند دوم محور تیران  (استان اصفهان  )  سامان (استان چهار محال و بختیاری) است، اظهار کرد: طول کل این محور در محدوده شهرستان تیران و کرون ۲۳ کیلومتر است که بخش هایی از آن در سال‌های گذشته، احداث و به بهره‌برداری رسیده است. 

وی افزود: پروژه انتهایی محور تیران- سامان به طول ۱۵ کیلومتر باقی مانده که ۳ کیلومتر آن تا مرحله اجرای بیس پیشرفت فیزیکی داشته و پنج کیلومتر آن در مرحله خاکبرداری است. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بخش اعظمی از ترافیک استان چهار محال و بختیاری به غرب استان اصفهان از این محور تأمین می‌شود، ابراز امیدواری کرد با تأمین اعتبار، پروژه تکمیل و به پایان برسد. 

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیان کرد: در مجموع بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ نفر در شهرهای تیران، رضوانشهر و عسگران برای این طرح اقدام به ثبت‌نام کردند که از این تعداد پس از انجام بررسی و پالایش‌های لازم افزون بر ۳ هزا متقاضی حائز شرایط فعال شدند. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: در حال حاضر برای بالغ بر ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب انجام شده است و بیش از ۵۰۰ متقاضی به پروژه‌ها اختصاص یافتند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه