English

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان خبرداد:

پرداخت بیش ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان از پرداخت بیش 310 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان طی سال گذشته خبرداد.

پرداخت بیش 310 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدمجتبی حجازی به ارائه گزارشی از عملکرد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از 16 هزار فقره تسهیلات، با مبلغی بالغ بر 310 میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان پرداخت شده است.

وی گفت: بخش زیادی از خدمات امروز صندوق امداد ولایت از تجربه چهل ساله کمیته امداد در زمینه ارائه کمک به نیازمندان تبعیت می کند.

سید مجتبی حجازی با اشاره به تشابه بخش زیادی از خدمات امروز صندوق امداد ولایت با تجربه چهل ساله کمیته امداد در زمینه ارائه کمک به نیازمندان، ادامه داد: با توجه به سیاست امداد در اهمیت دادن به کمک قرض الحسنه به جای کمک های بلاعوض و با هدف حفظ عزت نفس خانواده های تحت حمایت و نیازمند، در زمینه رفع بسیاری از مشکلات مسکن، اشتغال، درمان و ... تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه بیشترین حجم پرداختی تسهیلات در سال گذشته با 11 هزار و 711 فقره، به تسهیلات حمایتی اختصاص داشته است، افزود: این تسهیلات با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان پرداخت شده، همچنین در زمینه ایجاد، راه اندازی و پایدارسازی اشتغال تعداد هزار و 677 فقره به مبلغ 64 میلیارد و 430 میلیون تومان و در زمینه کمک به تامین مسکن 1043 فقره تسهیلات به ارزش 30  میلیارد و 550 میلیون تومان، در زمینه امور فرهنگی و کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیز 729 فققره با اعتبار 13 میلیارد و 300 میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان، با تاکید براینکه 37 باجه صندوق در ادارات کمیته امداد استقرار دارند، به راه های مشارکت خیران در امر قرض الحسنه اشاره داشت و گفت: عموم مردم به منظور گره گشایی از نیازمندان می توانند به افتتاح حساب در این صندوق اقدام نمایند.

این مقام مسئول افزود:نیکوکاران می توانند با شرکت در طرح "قرض ماندگار" با کمک بلاعوض به امداد برای پرداخت وام به نیازمندان اقدام کنند و این کمک را تا ابد به منظور گره گشایی از نیازمندان در جریان قرار دهند. همچنین شرکت ها می توانند در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به افتتاح حساب نزد صندوق نمایند.

حجازی به روش های دیگر مشارکت در امر قرض الحسنه نیز اشاره کرد و بیان داشت: "هم افزایی" یکی دیگر از روش هاست که در این روش، صندوق آمادگی دارد برای پرداخت تسهیلات به مددجویان امداد 100 درصد هم افزایی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه