English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی میلاد امام حسن مجتبی(ع) را تبریک گفت

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) و هفته اطعام نیازمندان و اکرام یتیمان را تبریک گفت.

 مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی میلاد امام حسن مجتبی(ع) را تبریک گفت
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

 ، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان اصفهان در پیامی با تبریک فرارسیدن میلاد امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: نیمه ماه مهمانی خدا فرا رسید و خوان گسترده برکت، با میلاد مظهر جود و کرم، رنگ و صفایی دیگر یافت و اولین گل بوستان معطر شیر خدا، علی (ع) و زهرای اطهر (س) قدم به گیتی گذاشت.

متن پیام به شرح زیر است: ماه مبارک رمضان درحالی به نیمه می ‌رسد که در آغوش چشمه "کوثر" یک شاخه گل‌محمدی روییده و در نیمه ماه مهربانی، آغاز بهار است.

سالروز ولادت "کریم آل‌طاها" که از عطر سخاوت و بخشندگی‌اش، بوی کرامت ساقی کوثر استشمام می‌شود، به نام روز اکرام و ایتام نام‌گذاری شده تا تمامی مسلمانان همواره تلاش کنند با تامل در سیره نورانی امام حسن مجتبی‌(ع) حقیقت کمک مومنانه که همانا انفاق و دستگیری از نیازمندان، با حفظ عزت و کرامت فرد نیازمند است، گسترده‌تر شده و با پیروی از سیره اخلاقی ایشان، فرهنگ حمایت از نیازمندان، ایتام و فقرا در جامعه اسلامی نهادینه شود.

 همچون آنان که عنان مرکب دل را به دست خاندان پیامبر صلی‌الله و علیه و آله و سلم سپرده‌‌اند و همواره به محرومان لبخند می‌زنند و بر چشم‌های منتظرشان سفره می‌‌گسترانند.

 اینجانب فرارسیدن پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، ولادت باسعادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به تمامی هم استانی‌های مومن و روزه‌دار تبریک گفته، از درگاه حضرت حق خواستارم در این ماه بندگی همه ما را از سرچشمه زلال معرفت این امام همام سیراب کند، ان‌شاءالله.

کریم زارع

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه