English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

توزیع هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی بین مددجویان اصفهانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت:با هدف ارتقای شاخص های بهداشتی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی بین مددجویان حاشیه نشین توزیع شد.

توزیع هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی بین مددجویان اصفهانی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،هادی بنایی با بیان اینکه تامین مایحتاج بهداشتی در طول سال برای حفظ سلامت مددجویان انجام می شود، اظهار داشت: با هدف ارتقای شاخص های بهداشتی و سلامت خانواده های تحت حمایت و براساس تفاهم نامه منعقد شده با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع این بسته ها بین زنان سرپرست خانوار حاشیه نشین، ادامه داد: سلامت جامعه هدف در ابعاد روانی، جسمی از برنامه های این نهاد است که در کنار ارائه خدمات درمانی در بخش های مختلف با نگاه پیشگیرانه انجام می شود.

بنایی با تاکید به اولویت بهداشت و پیشگیری بر درمان، در میان خانوارهای تحت حمایت، افزود: این بسته های بهداشتی برای مراقبت های اولیه سلامت مددجویان شامل کالاهای بهداشتی، مسواک، خمیردندان، صابون، شامپو، مواد شوینده و غیره با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تامین و بین خانواده های تحت حمایت توزیع شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان، گفت: توزیع این مرحله از بسته‌ های معیشتی در مناطق حاشیه نشین و مددجویان ادارات منطقه دو، سه و پنج کمیته امداد و اداره شهرضا انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه