English

در ۱۱ ماهه سال جاری صورت گرفت؛

افزایش ۲۳ درصدی اصلاح و توسعه شبکه آب در استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت:در 11 ماهه سال جاری بالغ بر 430 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع و خط انتقال آب در استان اصفهان صورت گرفت که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است.

افزایش 23 درصدی اصلاح و توسعه  شبکه آب در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حسین اکبریان بیان داشت: بالغ بر 298 کیلومتر از این لوله گذاری ها مربوط به توسعه شبکه آب و 132 کیلومتر آن مربوط به اصلاح شبکه آب است.

وی جمع لوله گذاری آب در 11 ماهه سال جاری در شهر اصفهان را بیش از 40 کیلومتر عنوان کرد و گفت: در شهرستان های فریدونشهر، سمیرم و نایین بیش از 123 کیلومتر لوله گذاری آب انجام شده است که بخشی از آن در راستای محرومیت زدایی از روستاها و در قالب طرح ملی جهاد آب رسانی صورت گرفته است.

وی در خصوص انشعاب آب واگذار شده در استان خاطر نشان ساخت: در مجموع در استان اصفهان تا کنون یک میلیون و 476 هزار و 287 فقره انشعاب آب و اگذار شده که 20 هزار  فقره آن مربوط به 11 ماهه سال جاری است.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه 100 شهر و 963 روستای استان تحت پوشش خدمات آب آبفای استان اصفهان قرار دارند، ادامه داد: طول خطوط انتقال آب استان 5 هزار و 700 کیلومتر و طول شبکه توزیع آب استان نیز بالغ بر 17 هزار و 700 کیلومتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه