English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

شستشو و گند زدایی ۸۵۱ باب مخزن آب در استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: ۸۵۱ باب مخزن با حجم بالغ بر یک میلیون 70 هزار متر مکعب در نیمه دوم سال جاری، توسط آبفای استان اصفهان شستشو و گند زدایی شد.

شستشو و گند زدایی 851 باب مخزن آب در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حسین اکبریان با بیان اینکه این عملیات همه ساله با هدف ارتقا سطح کیفیت آب شرب در دستور کار شرکت قرار دارد، گفت: آبی که از منابع تامین آب استحصال و در مخازن ذخیره می شود همواره حاوی رسوباتی است که وارد مخزن شده و به مرور زمان بر روی هم انباشته می شود و همین امر سبب می شود تا شرکت های آب و فاضلاب شستشوی مخازن آب را در الویت های کاری خود قرار دهند.

وی در خصوص روند انجام این عملیات افزود: پس از خارج سازی کامل املاح ته نشین شده در کف مخازن، شستشو تمام دیواره ها، کف و سقف مخازن با واتر جت، در ادامه مخازن با کلر شستشو و گندزدایی می شود و پس از انجام تست های اولیه کنترل کیفی مخازن آبگیری و در مدار بهره برداری قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خاطر نشان کرد: حجم کل مخازن در مدار استان اصفهان یک میلیون و 143 هزار متر مکعب است که در حدود 1 میلیون و 15 هزار متر مکعب آب در مناطق شهری و بیش از 128 هزار متر مکعب آن در مناطق روستایی قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه