English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبرداد؛

یک کشته و ۲ مصدوم در پی واژگونی پژو در لنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در شهرستان لنجان با یک کشته و 2 مصدوم خبر داد .

یک کشته و 2 مصدوم در پی واژگونی پژو در لنجان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ  علی اصغر زارع  بیان داشت: شب گذشته در پی اعلام یک مورد واژگونی خودرو پژو در محور چمگردان در شهرستان لنجان بلافاصله مأموران این پلیس به همراه سایر نیرو های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: با حضور مأموران پلیس در صحنه مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو از مسیر اصلی خود منحرف و دچار واژگونی شده که متأسفانه در این سانحه یکی از سرنشینان خودرو فوت و راننده و یکی دیگر از سرنشینان آن نیز مصدوم که برای درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به این که علت حادثه از سوی کارشناسان مربوطه تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه تشخیص داده شده است، خاطر نشان کرد: متأسفانه عدم رعایت سرعت مطمئن در زمان رانندگی یکی از عوامل اصلی در تصادفات محسوب می شود، از شهروندان و کلیه کاربران ترافیکی تقاضا داریم به هنگام رانندگی به هیچ وجه عجله در رسیدن به مقصد نداشته باشند و از هرگونه اقدامی که باعث کاهش میزان هوشیاری و حواس پرتی رانندگان می شود به طور جد پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه