English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبرداد؛

واژگونی مرگبار سواری پژو ۴۰۵ در محور کوهپایه

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در محور کوهپایه منجر به جان باختن 3 سرنشین آن شد.

 واژگونی مرگبار سواری پژو 405 در محور کوهپایه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی مولوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 در محور کوهپایه بلافاصله ماموران پلیس راه  برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل گفت: در این حادثه که در 5 کیلومتری محور کوهپایه به اصفهان رخ داده بود متاسفانه  3 نفر از سرنشینان خودرو از جمله یک نوزاد2 ماهه و یک کودک 2 ساله به همراه یکی دیگر از سرنشینان خودرو در دم جان خود را از دست دادند .

رئیس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد:  کارشناسان پلیس راه  پس از بررسی دقیق صحنه در نهایت عدم توجه به جلو راننده خودرو  ناشی از خستگی و خواب آلودگی که باعث منحرف شدن خودرو از مسیر اصلی و واژگونی آن شده بود را علت اصلی این حادثه اعلام کردند .

این مقام انتظامی در پایان گفت: با بررسی وضعیت زمان رانندگی راننده مشخص شد، با توجه به اینکه فقط 5 کیلومتر از شهر کوهپایه دور شده از توقف در شهر و استراحت خودداری کرده و به رانندگی خود ادامه داده و متاسفانه مکان این حادثه 100 متربعد از مجتمع رفاهی "ستاره کویر" محور کوهپایه بوده و این موضوع به این معنی است که راننده خودرو با وجود خستگی و خواب آلودگی از توقف در محل مجتمع رفاهی خودداری و اصرار به رانندگی با همان حالت کرده که  باعث رقم خودرون این حادثه تلخ شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه