English

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

دریافت وجوه الزامی از اولیای دانش‌آموزان برای برگزاری مراسم افطاری ممنوع است/ طرح افطاری ساده در مدارس

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ویژه‌برنامه‌هایی متناسب با ماه مبارک رمضان جهت اجرا به مدارس استان اصفهان اعلام شده است؛ برگزاری مراسم افطاری با دریافت وجوه الزامی از اولیای دانش‌آموزان ممنوع است؛ برگزاری مراسم افطاری مدارس به‌صورت کاملاً ساده برگزار و از تجمل‌گرایی پرهیز شود.

دریافت وجوه الزامی از اولیای دانش‌آموزان برای برگزاری مراسم افطاری ممنوع است/ طرح افطاری ساده در مدارس
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مهدی نم نبات ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌هایی متناسب با ماه مبارک رمضان جهت اجرا به مدارس استان اصفهان اعلام شده است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان استان اصفهان باید به روزه‌داری، حفظ حرمت روزه‌داران و جلوگیری از هرگونه هتک حرمت در این ماه مبارک، تشویق شوند.

نم نبات تأکید کرد: برگزاری مراسم افطاری با دریافت وجوه الزامی از اولیای دانش‌آموزان ممنوع است؛ برگزاری مراسم افطاری مدارس به‌صورت کاملاً ساده برگزار و از تجمل‌گرایی پرهیز شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: ویژه‌برنامه‌های قرآنی در این ایام به‌عنوان برنامه‌های محوری مدنظر قرار گیرد و از ظرفیت‌های موجود در مدارس، در اجرای برنامه‌های قرآنی استفاده شود و در نظر گرفته شود که هزینه‌های اضافی برای مدرسه در برنداشته باشد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اعلامی متناسب با ظرفیت منطقه/ناحیه در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی خواهد شد خاطرنشان کرد: حضور دانش‌آموزان، همکاران و مدعوین با رعایت دستورات و قوانین و مدنظر قراردادن موارد حجاب و عفاف در ویژه‌برنامه‌های مدارس صورت پذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه