English

آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد به دست دانش‌آموزان ناحیه پنج شهر اصفهان

دانش‌آموزان دبستان دخترانه شاهد شهید اندرزگو ناحیه پنج شهر اصفهان یک زندانی جرایم غیرعمد را از زندان آزاد کردند.

آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد به دست دانش‌آموزان ناحیه پنج شهر اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،مدیر دبستان دخترانه شاهد شهید اندرزگو ناحیه پنج شهر اصفهان دراین‌خصوص اظهار داشت: در جلسه‌ شورای آموزگاران این واحد آموزشی که جهت برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه مبارک فجر تشکیل شده بود با پیشنهاد یکی از آموزگاران پایه ششم مبنی بر آزادسازی یک نفر زندانی که یکی از دغدغه‌های اصلی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی و فداکاری است مطرح شد.

راضیه رضازادگان ادامه داد: آزادی زندانی را با عنوان فرهنگ ایثار اجتماعی معرفی کردیم تا بتونیم با برداشتن گامی در جهت نهادینه‌کردن این فرهنگ شاهد افزایش این‌گونه اقدامات خیرخواهانه باشیم.

وی عنوان کرد: با مرکز خیریه آزادسازی زندان‌های استان اصفهان ارتباط برقرار کردیم و در خواست خود مبنی بر آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد که ترجیحاً سرپرست خانوار باشد را مطرح کردیم.

مدیر دبستان دخترانه شاهد شهید اندرزگو اضافه کرد: هم‌زمان در گروه‌های کلاسی مدرسه به کلیه دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دادیم و شماره‌حساب خیریه‌ای را در اختیار دانش‌آموزان قرار دادیم.

وی ادامه داد: از روز دوازده بهمن‌ماه و هم‌زمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی واریزی‌ها آغاز شد و گروهی نیز در فضای مجازی با عنوان همدلانه شاهد اندرزگو ایجاد شد تا از مساعدت خیران نیز بهره‌مند شویم.

رضازادگان تصریح کرد: صندوق کمک به زندانی را با همان شعار ایثار اجتماعی در مدرسه جانمایی کردیم و از دانش‌آموزان خواستیم تا کمک‌های نقدی را در صندوق بیندازند که کمک‌ها از سکة صدتومانی تا اسکناس پنجاه‌هزار تومان بود.

مدیر دبستان دخترانه شاهد شهید اندرزگو بیان داشت: شوروشعف خاصی در فضای مجازی ایجاد شده بود از طرفی جشن‌های دهه مبارک فجر را داشتیم از سویی دیگر دانش‌آموزانی که با دستان مهربانشان می‌خواستند یک زندانی نیازمند را آزاد کنند.

وی با بیان اینکه، واریزی‌ها به‌صورت پی‌درپی انجام می‌گردید و هر شب مبلغی جمع‌آوری می‌شد، افزود: شب شهادت امام موس کاظم (ع) فرارسید که حدود شصت الی هفتاد درصد واریزی‌ها در شب شهادت آقا انجام شد و تا چند روز بعد هم کل هزینه به‌حساب خیریه واریز شد، پس از آن با مرکز خیریه هماهنگ شدیم و مراحل بعدی برای آزادی یکی از زندانیان طی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه