English

امام جمعه موقت اصفهان:

مشارکت در انتخابات نقشه‌های دشمن را نقشه برآب کرد

امام جمعه موقت اصفهان گفت:‌ مشارکت در انتخابات با وجود هجمه‌ها و تبلیغاتی که علیه انتخابات صورت می‌گرفت نقشه‌های دشمن برای تزریق افکاری پیرامون انتخابات ۱۰ تا ۲۰ درصدی را نقشه برآب کرد.

مشارکت در  انتخابات نقشه‌های دشمن را نقشه برآب کرد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات گفت: همه دستگاه‌های امینتی پای کار بودند و انتخابات در امنیت و سلامت برگزار شد.

وی در زمینه رقابت کاندیدا‌های انتخاباتی افزود: شور انتخاباتی که صدا و سیما ایجاد کرد و با راه اندازی ۲۰۰ شبکه زمینه را برای رقابت فراهم کرد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات با وجود فراز و نشیب‌های آن اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه تمدنی و جهادی به شمار می‌رود، مردم در مقابل دشمنانی که ترغیب به شرکت نکردن در انتخابات می‌کردند، ایستادند و بازنده اصلی انتخابات استکبار جهانی است.

محمودی ابراز کرد: مشارکت در انتخابات با وجود هجمه‌ها و تبلیغاتی که علیه انتخابات صورت می‌گرفت نقشه‌های دشمن برای تزریق افکاری پیرامون انتخابات ۱۰ تا ۲۰ درصدی را نقشه برآب کرد.

وی افزود: بر عهده مسئولان نظام است تا رضایت‌مندی مردم را به دست آورند و مشکلات را برطرف کنند و به اساس مسائل بپردازند.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: رسانه‌های دشمن به صورت مستقیم اعتقادات را هدف نمی‌گیرند ولی مردم را از حضور پای صندوق‌های رای باز می‌دارند چون نظام، ولایت و رهبری کلید نماز و روزه است و در صورتی که این کلید از مردم گرفته شود دیگر موارد نیز از بین خواهند رفت.

امام جمعه موفت اصفهان گفت: مسلمان برای بهرمند شدن از فیوضات ماه مبارک باید پاک وارد ماه شوند و از فرصت باقی مانده استغفار و توبه و تقوا و استفاده کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه