English

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان خبرداد؛

راه اندازی ورودی سوم ایستگاه مترو در میدان امام حسین(ع) اصفهان

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان بیان داشت: ورودی سوم ایستگاه میدان امام حسین(ع) مترو اصفهان، از امروز راه اندازی شد .

راه اندازی  ورودی سوم ایستگاه مترو در میدان امام حسین(ع) اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، هادی کریمی در آئین افتتاح ورودی سوم ایستگاه مترو در میدان امام حسین (ع) در جمع خبرنگاران گفت: ورودی سوم ایستگاه میدان امام حسین(ع) قطار شهری اصفهان به‌دلیل بر طرف کردن برخی نواقص فنی تا کنون در دسترس عموم مردم قرار نگرفته بود ، که با رفع آن از امروز در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در میدان امام حسین(ع) سه ورودی برای مترو اصفهان در نظر گرفته شده است، افزود: مسافران مترو پیش از این به ۲ ورودی در شمال غربی میدان (ابتدای خیابان باب‌الرحمه) و دیگری سمت شمال (ایستگاه خیابان چهارباغ پایین) دسترسی داشتند و برای رسیدن به ایستگاه‌های اتوبوس در ابتدای خیابان باغ گلدسته یا ورود به چهارباغ عباسی باید از عرض خیابان عبور می‌کردند.

این مقام مسئول گفت: از این پس شهروندانی که قصد رفتن به محدوده خیابان باغ گلدسته، پارک شهید رجایی و چهارباغ را دارند، دیگر نیاز نیست که از عرض خیابان طالقانی گذر کنند و به راحتی می‌توانند از ورودی خیابان باغ گلدسته به مقصد خود رسیده و وارد ایستگاه مترو شوند.

 مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان همچنین از افزایش یک ساعت فعالیت مترو اصفهان خبر داد و گفت: فعالیت مترو از ساعت ۶ تا ۲۱ بود اما با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال تا ساعت ۲۲ افزایش یافته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه