English

رئیس پلیس راه استان اصفهان خبرداد؛

امداد رسانی به ۱۳۵۰ خودروی گرفتار در برف محورهای کوهستانی استان اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از امداد رسانی ماموران این پلس به هزار و 350 دستگاه خودروی گرفتار در محورهای کوهستانی و گردنه های برفگیر استان خبر داد.

امداد رسانی به 1350 خودروی گرفتار در برف محورهای کوهستانی استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ علی مولوی بیان کرد: از هفتم اسفند ماه تا به امروز شاهد برودت هوا، بارش برف و بروز یخبندان در بیشتر محورهای استان بودیم که این شرایط جوی مشکلاتی را برای رانندگان در راه های برونشهری استان به وجود آورد و بیشتر خودروهایی که فاقد تجهیزات زمستانی بودند در این محورها گرفتار برف و یخبندان شدند.

وی با اشاره به آماده باش صد درصدی ماموران پلیس راه استان در روزهای اخیر گفت: ماموران این پلیس از هفتم اسفند ماه تا به امروز به هزار و 350 دستگاه خودروی گرفتار در محورهای کوهستانی و گردنه های برف گیر استان امداد رسانی کردند که بیشتر این امدادرسانی ها در گردنه ملا احمد شهرستان نایین، گردنه نیه در شهرستان نطنز، گردنه ظفرقند در محور اردستان به نایین و گردنه داس در محور مورچه خورت انجام شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار داشت: همچنین در این مدت ۸۷۱ مورد تصادف در محورهای مواصلاتی استان رخ داد که بیشتر این تصادفات خسارتی بودند و علت اصلی آن هم عدم توجه به جلو، عدم سرعت مطمئنه و عدم رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی بود.

سرهنگ مولوی با بیان اینکه طبق اعلام اداره کل هواشناسی بارش برف و باران و یخبندان را تا بعد از ظهر فردا کماکان در آسمان استان  شاهد خواهیم بود گفت: همچنان به رانندگان توصیه می کنم از تردد های غیر ضروری در محورهای استان خودداری کرده و در صورت ضرورت حتماً تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته و در حین رانندگی رعایت قوانین و مقررات، سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروی جلویی را مد نظر قرار دهند تا انشاء الله مشکلی در راه برایشان پیش نیامده و بدون هیچ گونه حادثه ای به مقصد مورد نظر خود برسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه