English

هوای اصفهان با شاخص کیفی ۴۵ پاک است

کیفیت هوای اصفهان امروز نهم اسفند ماه با میانگین ۴۵ در وضعیت پاک ثبت شده است.

هوای اصفهان با شاخص کیفی ۴۵ پاک است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان با ۴۱، میدان انقلاب و خیابان فیض با ۴۰، خیابان پروین با ۳۸، پارک زمزم با ۴۱، رهنان با ۲۹، سپاهان‌شهر و خیابان میرزا طاهر با ۳۲، خیابان فرشادی با ۲۶، کردآباد با ۳۴ و ایستگاه ولدان با ۴۷ AQI در وضعیت هوای پاک است.

همچنین کیفیت هوای اصفهان در خیابان احمدآباد با ۸۲، پارک زمزم با ۶۲، بزرگراه خرازی با ۶۶، دانشگاه صنعتی با ۵۴ و خیابان زینبیه و بولوار کاوه با ۵۶ AQI وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

درحال حاضر شاخص هوا در خمینی‌شهر با ۴۰، سجزی با ۱۷ و قهجاورستان با ۴۲ AQI در وضعیت پاک و در مبارکه با ۵۸ و شاهین شهر با ۶۳ AQI قابل قبول و در زرین شهر با ۱۲۹ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

 امروز ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان فعالیت سامانه سرد بارشی که از شامگاه شنبه در استان آغاز شده است تا پایان هفته جاری به صورت متناوب و با بارش برف و باران ادامه خواهد داشت. فعالیت این سامانه از فردا چهارشنبه دوباره اوج می‌گیرد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه