English

کیفیت هوای اصفهان با شاخص ۵۹ سالم است

کیفیت هوای اصفهان امروز هشتم اسفند ماه با میانگین ۵۹ در وضعیت سالم و قابل قبول برای گروه های حاس ثبت شده است.

کیفیت هوای اصفهان با شاخص ۵۹ سالم است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان انقلاب با ۳۹، پارک زمزم با ۴۱، دانشگاه صنعتی با ۳۷، رهنان با ۴۰، سپاهان‌شهر ۱۵، خیابان‌های فیض و فرشادی با ۲۳، خیابان میرزا طاهر با ۱۲ و ایستگاه ولدان با ۴۲ AQI در وضعیت پاک است.

همچنین کیفیت هوا در خیابان احمدآباد با ۹۸، خیابان زینبیه با ۶۸، بولوار کاوه با ۷۵ و کردآباد با ۶۵ AQI وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

درحال حاضر شاخص کیفی هوا در ایستگاه خیابان پروین اعتصامی با ۱۴۳، بزرگراه خرازی با ۱۳۳ و خیابان ۲۵ آبان با ۱۰۵ AQI در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

همچنین امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر با ۱۲، سجزی با ۱۹، مبارکه با ۳۷ و شاهین شهر با ۲۳ AQI در وضعیت پاک و در زرین شهر با ۶۷ و قهجاورستان با ۵۸ AQI قابل قبول ثبت شد.

درحال حاضر ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان فعالیت سامانه سرد بارشی که از شامگاه شنبه در استان آغاز شده است تا پایان هفته جاری به صورت متناوب و با بارش برف و باران ادامه خواهد داشت. فعالیت این سامانه از فردا چهارشنبه دوباره اوج می‌گیرد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه