English

سرکنسول روسیه با استاندار اصفهان دیدار کرد/ تاکید طرفین بر تقویت و عملیاتی شدن همکاری‌های دوجانبه

آندری ژیلتسوف سرکنسول روسیه در اصفهان، با حضور در استانداری اصفهان با استاندار اصفهان و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرکنسول روسیه با استاندار اصفهان دیدار کرد/ تاکید طرفین بر تقویت و عملیاتی شدن همکاری‌های دوجانبه
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این دیدار گفت: رویکرد و راهبرد اساسی جمهوری اسلامی ایران در مقابل فدراسیون روسیه روشن است و ایران اسلامی بعنوان یکی از دوستان راهبردی و استراتژیک خود به روسیه نگاه می‌کند.

وی ادامه داد: ملاقات، جلسات و پیگیری‌هایی که میان رهبران دو کشور، وزیران امور خارجه و در سطوح مختلف در حال برنامه‌ریزی است ناظر به همین موضوع است.

استاندار اصفهان متذکر شد: دستور ریاست‌جمهوری ایران نیز این است که در راستای تقویت روابط میان استان‌های ایران و روسیه تلاش کنیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سفرهای متعدد هیأت‌های گوناگون از استان‌های مختلف به فدراسیون روسیه نیز جهت تقویت همین روابط صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بواسطه همین نگاه میان رهبران دو کشور، روابط در حال توسعه و گسترش هستند.

استاندار اصفهان گفت: در سفر رئیس جمهور تاتارستان روسیه به اصفهان نیز سعی شد تا رویکرد را به سوی یک برنامه و نقشه راه مشترک ببریم.

مرتضوی بیان کرد: برگزاری هفته فرهنگی اصفهان و تاتارستان از جمله ظرفیت‌های فرهنگی است که می‌تواند منجر به گسترش روابط شود.

مقام عالی دولت در استان اضافه کرد: همچنین در راستای توافقاتی که میان مدیریت استان و رئیس جمهور تاتارستان روسیه انجام شد نمایندگان مشترک با رویکرد عملیاتی برای به سرانجام رساندن توافقات عمل می‌کنند.

استاندار اصفهان گفت: درصدد هستیم تا تفاهم‌های صورت گرفته به برنامه و اقدام مبدل شود، این موضوع در سالگرد بیست سالگی تفاهم نامه خواهرخواندگی اصفهان و سن پترزبورگ نیز دنبال می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه