English

۷۰ پروژه خدماتی و اقتصادی در شهرستان سمیرم افتتاح شد

با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ۷۰ پروژه خدماتی و اقتصادی در شهرستان سمیرم افتتاح شد.

۷۰ پروژه خدماتی و اقتصادی در شهرستان سمیرم افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمود حقیقت سرشت در جریان سفر به شهرستان سمیرم، گفت: به برکت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه، شاهد افتتاح و بهره برداری از چندین پروژه عمرانی، صنعتی و ورزشی در شهرستان سمیرم هستیم.

وی ادامه داد: یکی از طرح‌های به ثمر رسیده این شهرستان، کارگاه سبد سازی است که در کمتر از یک سال با دریافت ۳ میلیارد تومان تسهیلات از صندوق کار آفرینی امید و آورده شخصی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

این مقام  مسئول افزود: همچنین از سه دستگاه خودرو شهرداری سمیرم به ارزش ۱۴ میلیارد تومان رونمایی و ساختمان بیمه سلامت شهرستان سمیرم با زیربنای ۳۶۰ متر در ۳۸۲ متر در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان افتتاح شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بیان کرد: کلینیک تخصصی بیمارستان سیدالشهداء (ع) سمیرم که یکی از نیازهای این شهرستان بود و ساخت آن از سال ۹۸ شروع شده بود با زیر بنای ۲۰۰۰ متر و با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در چهار طبقه افتتاح شد.

حقیقت سرشت با اشاره به پروژه‌های مخابراتی شهرستان سمیرم، گفت: این پروژه‌ها شامل سایت مخابراتی شهرک آبشار، پروژه‌های مخابراتی شهرستان سمیرم، سایت‌های همراه اول در شهرهای سمیرم، بیده و روستاهای عشایری این شهرستان است که با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه پروژه‌ها چمن مصنوعی روستای گرموک با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۰ هزار تومان و آسفالت معابر سطح شهر حنا به مساحت ۵۲۷۳۰ متر مربع با اعتبار هفتاد و پنج میلیارد ریال افتتاح شد.

حقیقت سرشت بیان کرد: آسفالت جاده آبملخ در منطقه نمونه گردشگری آبملخ که بعد از سال‌ها به طول ۶ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان با همکاری بنیاد علوی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بسیج سازندگی تکمیل شده بود نیز به بهره‌برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه