English

با حضور فرماندار ویژه کاشان انجام شد؛

افتتاح پروژه‌های دهه فجر در شهرستان کاشان

همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر، تعدادی از پروژه های دولت در دهه فجر با حضور فرماندار شهرستان کاشان و برخی از مسئولین این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه‌های دهه فجر در شهرستان کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمدشریف زارعی فرماندار شهرستان کاشان در آئین افتتاح طرح مخزن ذخیره آب روستای آزران بهد مناسبت دهه فجر در جمع مردم این روستا گفت: دشمنان ملت ایران با استفاده از روش‌های مختلف به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو هستند، اما مردم ما هوشیار و بصیر بوده و همانطور که تاکنون در صحنه های مختلف حماسه آفریده‌اند، در این انتخابات نیز خواهند درخشید.

وی اظهار کرد: انتخابات از اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی است، از ابتدای انقلاب انتخابات‌های زیادی برگزار شده و مردم هموراه با حضور پرشور خود پای صندوق رای آمدند، دشمن به دنبال تضعیف نظام است چرا که انقلاب اسلامی ایران بر پایه اسلام ناب محمدی شکل گرفته و موجب ایجاد خودباروی در بین مسلمانان و آزادگان جهان شده است.

فرماندار شهرستان کاشان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب افزایش روحیه خودباوری و اتکا به ظرفیت های داخلی در کشور شده و پیشرفت های متعددی در حوزه های مختلف علم و فناوری کسب کرده است.

این مقام مسئول عنوان کرد: انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را در کشور ایجاد کرد، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها شهرهای بزرگ و برخوردار امکانات داشتند اما امروز در اقصی نقاط کشور و در دورافتاده ترین نقاط جوانان به اعتماد به نفس رسیده‌اند و در بسیاری از محصولات که مبنای دانش دارند به عنوان صادر کننده به کشورهای بزرگ هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه