English

افتتاح وکلنگ‌زنی ۱۲ طرح عمرانی و کشاورزی در بخش کویرات آران و بیدگل

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی 12 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری حدود ۲۱۵ میلیارد ریال در بخش کویرات آران و بیدگل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح وکلنگ‌زنی 12 طرح عمرانی و کشاورزی در بخش کویرات آران و بیدگل
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این مراسم گفت: روشنایی بلوار شهید سلیمانی به طول ۴۸۰ متر، زیرسازی و آسفالت ۱۳هزار مترمربع از معابر و جدول‌گذاری به مقدار ۳۲۰۰ متر از جمله طرح‌های افتتاحی در روستای فخره با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال است.

رضایی اظهار داشت: واگذاری خودروی سنگین با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال به دهیاری علی‌آباد و افتتاح خانه عالم روستای ریجن با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از محل کمک‌های بسیج سازندگی، تبلیغات اسلامی و دهیاری از دیگر طرح های افتتاحی امروز بود.

وی افتتاح دوباب گلخانه سبزی و صیفی به متراژ هرکدام دو هزار و ۲۰۰ و سه هزار ۸۰۰ مترمربع و اعتبار ۹۱ میلیارد ریال در حوزه جهاد کشاورزی و با مشارکت بخش خصوصی و تسهیلات دولتی را از دیگر طرح‌های افتتاحی دهه فجر در شهر ابوزیدآباد بیان کرد.

رضایی افزود: در روستای حسین‌آباد بخش کویرات سه طرح شامل؛ زیرسازی و آسفالت معابر به مقدار 25 هزار مترمربع با مشارکت دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به اعتبار 37 میلیارد ریال، احداث بلوار خیام شامل زیرسازی و آسفالت، جدول‌گذاری و سنگ فرش با اعتبار ۹ و نیم میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار آران و بیدگل همچنین خاطرنشان کرد: در هفتمین روز از دهه فجر، کلنگ پروژه احداث استخر ذخیره آب کشاورزی در ابوزیدآباد و شهرک کارگاهی در روستای حسین‌آباد با متراژ ۴ هکتار با حضور مسئولان به زمین زده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه