English

با حضور معاون پارلمان رئیس جمهور ؛

۲ پروژه عمرانی در شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد

با حضور معاون پارلمان رئیس جمهور ۲ پروژه عمرانی در آران و بیدگل افتتاح شد.

۲ پروژه عمرانی در شهرستان آران و بیدگل افتتاح شد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر یک روزه به آران و بیدگل علاوه بر افتتاح ۲ پروژه عمرانی در بدو ورود به شهرستان آران و بیدگل با حضور در گلزار شهدای امامزاده هادی به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

محمد حسینی در حاشیه افتتاح پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت ویگل در جمع خبرنگاران گفت: دولت سیزدهم به تعبیر مقام معظم رهبری دولت کار و فعالیت است و طرح های ،کشاورزی و عمرانی متعدد در سطح کشور در این ایام افتتاح خواهد شد.

معاون پارلمانی عنوان کرد: یکی از این افتتاح ها  که کشور نیاز شدیدی به آن دارد پروژه برق می باشد چه از نظر مسکونی و صنعتی است.

حسینی بیان کرد: یکی از اقدماتی که قبل از سفرهای استانی دولت صورت می گیرد ارزیابی میزان سطح پیشرفت پروژه های نیمه تمام و الویت بندی برای تکمیل طرح های با پیشرفت ۵۰ الی ۷۰ درصدی  است  و دولت در تدارک که از شیوه های متعددی استفاده نمائید تا بتواند این پروژه را تکمیل نمائید.

این مقام مسئول اظهار داشت: در بحث مولد سازی املاک و اموال تهاتر املاک دولت با پیمانکاران از راه‌های تکمیل طرح‌های نیمه تمام است، که اقدامات لازم در زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در کشور انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در بازدیدی که از نمایشگاه دانش بنیان داشتند در بحث ناترازی ها عنوان کرد: در حوزه تبیین دستاوردها اطلاع رسانی خوبی صورت نگرفته  نه تنها عامه مردم بلکه خواص مردم هم خبر ندارند که متخصصان ، نخبگان و زبدگان ما چه کارهای بزرگی انجام‌ دادند.

حسینی تاکید کرد: امروز هم رئیس جمهور دستور تشکیل  دو کارگروه یکی به ریاست وزیر نیرو محرابیان برای مسئله جبران کمبود برق و آب در کشور که یک بحران جدی در کشور به ویژه در فلات مرکزی و مناطق کویری و دیگری در بخش سوخت که باید جبران شود در این مدت هم اقداماتی خوبی صورت گرفته که باید تبیین شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت حضور پرشور در انتخابات اشاره کرد و افزود: رقابت جدی وجود دارد برای هر صندلی مجلس ۴۵ رقیب وجود دارد و دولت تشویق کرده همه گرایش ها حضور داشته باشند و دولت به بهترین وجه در خدمت مردم است.

 

افتتاح طرح پست ۶۳/۲۰کیلو ولت 

طرح پست سیار۶۳/۲۰ کیلو ولت با هزینه بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان ( خط انتقال به طول ۵ کیلومتر و دارای ۲۵ پایه تلسکوپی با هزینه بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان و ایجاد پست با هزینه بالا و ۵۰ میلیارد تومان می باشد) 

پست مدولار ۶۳/۲۰ کیلو ولت ویگل باظرفیت نامی ۳۰ ولت و فیدر خروجی و با هدف تامین برق شهرک های صنعتی و مسکونی آران و بیدگل و رفع افت ولتاژ در شهرستان به بهره برداری رسید. 

 

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه ابوالشهید آقامحمد غیرتی 

این پروژه در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۸۵۳ متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان که از این مبلغ مقدار ۴/۵ میلیارد تومان توسط خانواده خیر ابوالشهیدآقا محمد غیرتی و مبلغ ۸/۵میلیارد توسط دولت انجام شده است این مدرسه شامل ۶ کلاس درس، ۳ اتاق اداری، کارگاه ، کتابخانه و زمین چمن مصنوعی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه