English

آیت الله طباطبایی نژاد در دیدار معاون پارلمانی رییس جمهور:

عملکرد دولت سیزدهم در مسیر موفقیت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: عملکرد دولت سیزدهم مبتنی بر آموزه‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل بوده و در مسیر موفقیت است.

عملکرد دولت سیزدهم در مسیر موفقیت است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار معاون پارلمانی رییس جمهور بیان داشت: دولت سیزدهم برای خدمتگزاری شب و روز را نمی شناسد و رویکردشان قابل تقدیر است.

وی خدمت به مردم را بالاترین عبادت خواند و افزود: همه مسئولان در این راستا گام بردارند و خوشبختانه دولت کریمه سیزدهم در همین راستا گام های موثر و امید آفرینی را برداشته است.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: مردم از دولت سیزدهم انتظار دارند در زمینه رفع گرانی‌ها،   تقویت حوزه اقتصادی همه فعالان کسب و کار، تاثیرپذیر بودن سفرهای استانی و ایجاد آرامش در بازار سرمایه اقدامات عملی داشته باشد که خوشبختانه در همین مدت کوتاه دولت به خوبی تلاش کرده است.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: دولت آیت الله رئیسی در حوزه رویکردی با توجه به نگرش‌های انقلابی در عرصه سیاست داخلی و خارجی نمره قابل قبولی دارد.

دولت سیزدهم، دولت تحول‌گرا و عدالت‌ محور است

معاون پارلمانی رئیس جمهور هم گفت: دولت سیزدهم ، دولت تحول‌گرا و عدالت‌ محور است، بر همین اساس مسئولان باید در راستای رفع محرومیت و مشکلات و دغدغه مندی های مردم تلاش کنند.

سید محمد حسینی افزود: به موازات تلاش دولت برخی قصد دارند امید به وجود آمده را به یأس تبدیل کنند از این‌رو دولت و ملت باید دست در دست یکدیگر داده تا کشور را بسازیم.

وی گفت: رئیس‌جمهور دولت سیزدهم تعطیلی را کنار گذاشته و شبانه‌روز در تلاش هستند تا مشکلات کشور را به شکلی جهادی اداره و برطرف شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: معتقد هستیم مدیران باید عزم خود را جزم کرده تا گره‌ها باز شده و مشکلات کشور را برطرف کنیم.

سید محمد حسینی گفت: امروز دولت به دنبال ریشه‌کن کردن فقر است و با استقرار کامل مدیران انقلابی، جهادی و پرتلاش انتظار می‌رود مشکلات مدیریت شوند و بر همین اساس مدیران باید خود را وقف خدمت به مردم کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه