English

شهردار آران و بیدگل:

پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی مهم ترین وظیفه شهرداری ها است

شهردار آران و بیدگل بیان داشت:پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی مهم ترین وظیفه شهرداری ها می باشد.

پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی مهم ترین وظیفه شهرداری ها است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محسن صانعی شهردار آران و بیدگل در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامی داشت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم ایام الله دهه فجر پرشورتر از هر سال برگزار و زمینه ای  برای برگزاری انتخابات هرچه بهتر و پرشورتر فراهم سازد.

 وی حضور باشکوه مردم در انتخابات را نماد بسیاری از مسائل و موارد دانست که شاخصه مردمان شهید پرور شهرستان آران و بیدگل می باشد.

صانعی، پدیده شهر و شهرنشینی را دلخوش به شهروندان دانست و اظهار داشت:اگر شهری شهروندان دلگرم و با روحیه نداشته باشد این گچ و سیمان ، آهن و آهک،راه و جاده و معدن به حکم یکسری اجزای فیزیکی و کار بدیل هیچ معانی نخواهد داشت این شهروندان هستند که به شهر روحیه می دهند .

صانعی از مهم ترین اقداماتی که مجموعه مسئولین مدیریت شهری در قبال شهروندان برعهده دارند را موضوع پاسخگویی شهرداری ها به مطالبات مردمی بیان کرد و افزود: این وظیفه بخصوص برای شهرداری ها که دارای وظایف متعدد،متنوع و گاها حتی تعارض هستند مهم است.

وی پاسخگویی و شفاف سازی برای عموم شهروندان در دوره مدیریت جدید وظیفه مدیریت شهری این شهر دانست و گفت: با توجه به اینکه شهرستان آران و بیدگل یک شهر نخبه پرور است و نخبگانی فرهنگی، ورزشی،علمی دارد و شهروندانی فهمیم و با درجه درک  بالا دارد خود را ملزم به پاسخگویی می دانم.

این مقام مسئول در ادامه یکی از شاخص ترین پاسخگویی ها را  پاسخ دهی به اصحاب رسانه بیان کرد وافزود:پاسخگویی و شفاف سازی یکی از وظایف اصلی مدیران شهری می باشد .

شهردار آران و بیدگل در خصوص اختصاص بودجه صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ گفت:بودجه امسال ۵۰۰میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که۳۰۰ میلیارد تومان آن تاکنون تخصیص یافته و پیش‌بینی می‌شود که ۲۰۰میلیارد تومان نیز تا پایان سال تخصیص یابد که نشان از تحقق بودجه 80 درصدی است.

صانعی افزود: پروژه‌های متعدد فرهنگی  در شهر آران و بیدگل برگزارشد و همایش ویژه با موضوع محور پارک جنگلی کویری پروفسور کردوانی به عنوان اولین پارک جنگلی کویری کشور و برگزاری جشنواره نمک از جمله این برنامه‌‌های فرهنگی بود.

این مقام مسئول از کلنگ‌زنی چهارمین ایستگاه آتش‌نشانی در آران و بیدگل نیز خبر داد و عنوان کرد:چهارمین ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری آران و بیدگل در بلوار زنده یاد سحابی، ضلع جنوبی شهرداری ناحیه یک افتتاح می شود .

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته یک چهارراه در شهر آران و بیدگل به نام چهارراه خبرنگار در نظر گرفته شده که پس از تصویب در شورای شهر و کمیته تطبیق اقدامات لازم در زمینه نصب تابلو صورت می‌پذیرد و این اقدام در راستای ارج نهادن به مقام خبرنگار و نشان دادن اهمیت زحمات این افراد است.

صانعی تصریح کرد: در یک سال گذشته در مورد جمع‌بندی طرح تفصیلی اقدامات خوبی انجام شد و این نوید را می‌توانیم بدهیم که طرح تفصیلی آران و بیدگل تا یک ماه آینده جمع‌بندی و به مرکز استان اصفهان ارسال می‌شود و روند بررسی و تصویب آن نیز شش ماه تا یک سال به طول می‌انجامد.

شهردار آران و بیدگل در خصوص تجهیز شدن بوستان ها در سطح شهر آ ران و بیدگل گفت: بوستان‌های محلی الغدیر، کوچه حجاب هفتم و مجتمع مسکونی رضوان مسکن مهر با هزینه‌ ۱.۵ میلیارد ریال به وسایل ورزشی تجهیز شده اند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه