English

مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان خبر داد:

آغاز عملیات های ساماندهی و لایروبی رودخانه های استان اصفهان

مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از آغاز عملیات های ساماندهی و لایروبی رودخانه های استان خبر داد.

آغاز عملیات های ساماندهی و لایروبی رودخانه های استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، احمدرضا صادقی اظهار داشت: در سال جاری برای ساماندهی رودخانه های استان و لایروبی بخشی از اولویت ها، بیش از ۷۰۰ هزار میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات جاری در نظر گرفته شده که در حال حاضر با برگزاری مناقصات قراردادها ابلاغ شده است.

صادقی افزود: این قراردادها شامل ساماندهی رودخانه مشهد اردهال، برزک و سادیان در شهرستان کاشان، رودخانه نهوج شهرستان اردستان، ساماندهی بخشی از رودخانه شور در شهرستان دهاقان و خروجی رودخانه شور در شهرستان مبارکه و ساماندهی رودخانه زاینده رود در شهرستان چادگان است.

مدیر رودخانه ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان تصریح کرد: لایروبی رودخانه های مرغاب شهرستان تیران، نهوج اردستان و رودخانه دستگرد و کشه در شهرستان نطنز در برنامه قرار دارد.

صادقی اضافه کرد: امیدوار است این عملیات های اجرایی که بخشی از آن در حال اجرا می باشد تا پایان خردادماه خاتمه و به بهره برداری برسد.

وی همچنین بیان داشت سالانه بیش از ۵۰۰ هزار میلیون ریال از اعتبارات جاری شرکت صرف مهندسی رودخانه در طرح های حفاظتی، ساماندهی و لایروبی می شود و در کل با توجه به وضعیت رودخانه های استان اعتبارات چندین برابر نیاز داشته و نمی توان همه درخواست ها و ایمن سازی رودخانه ها را از محل اعتبارات جاری تأمین کرد و پوشش این هدف تنها نیازمند اعتبارات از محل طرح ملی یا استانی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه