English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

پیشرفت ۱۰۰ درصدی ساخت مجموع دستگاه های نانو ازن در تصفیه خانه آب گلپایگان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان ازساخت 100 درصدی مجموع دستگاه های نانو ازن در تصفیه خانه آب گلپایگان خبر داد.

پیشرفت 100 درصدی ساخت مجموع دستگاه های  نانو ازن در تصفیه خانه آب گلپایگان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حسین اکبریان با بیان اینکه به منظور بهبود کیفیت آب شرب، نصب دستگاه نانو ازن در دستورکار قرار گرفت، خاطر نشان ساخت: از شهریور ماه سال جاری ساخت  کارگاهی مجموع دستگاه های نانو ازن شامل دستگاه ازن، مخازن ذخیره اکسیژن، تابلوهای برق و کنترل، ساخته شده و مراحل نصب این دستگاه ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هم اکنون نصب مجموع دستگاه های نانو ازن، پیشرفت30 درصدی داشته است اظهار داشت: پیش بینی می شود تا اوایل اسفند ماه سال جاری این دستگاه ها به صورت کامل  نصب شده و  سپس به طور آزمایشی  در مدار بهره برداری قرار گیرند. 

اکبریان با بیان اینکه تصفیه خانه آب گلپایگان از معدود تصفیه خانه های آب در کشور محسوب می شود که دستگاه نانو ازن در آن نصب می شود خاطر نشان ساخت: با  تزریق ازن به عنوان بخش تکمیلی فرآیند تصفیه  و تجهیز تصفیه خانه آب گلپایگان به این دستگاه،  زمینه های  بهبود کیفی آب شرب بیش از پیش فراهم می شود.  

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خاطرنشان کرد: سیستم تصفیه آب در این مجموعه از نوع متعارف با ظرفیت 330 لیتر بر ثانیه است.

وی جمعیت تحت پوشش این شهرستان را 100هزار نفر شامل شهرهای گلپایگان، گوگد، گلشهر و 50 روستا عنوان کرد و افزود: آب شرب 90 درصد جمعیت شهرستان از طریق تصفیه خانه آب گلپایگان تامین می شود و از مجموع روستاهای شهرستان در حال حاضر تامین آب 20 روستا از آب تصفیه خانه انجام شده و 20 روستای دیگر نیز تا پایان سال به تصفیه خانه متصل خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه