English

برگزاری جشن«شکوه مادری نسل رضوی» در آران و بیدگل

خادمیاران آران و بیدگلی بزم شور و شعور «شکوه مادری نسل رضوی» را جشن گرفتند.

برگزاری جشن«شکوه مادری نسل رضوی» در آران و بیدگل
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، دبیر کانون‌های خدمت رضوی در حاشیه همایش «شکوه مادری،نسل رضوی» گفت: این همایش در راستای اجرای طرح ملی شکوه مادری که هر ساله در ایام میلاد حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود اجرا شد.

عباس آذرباد با اشاره به اینکه در طرح ملی"شکوه مادری" از مادران دارای بیش از سه فرزند و همچنان در سنین باروری شناسایی و تکریم می‌شوند، افزود: "شکوه مادری نسل رضوی" کانون بانوان و خانواده رضوی آران و بیدگل نیز با حضور زوج های جوان و مادران باردار بیش از سه فرزند و آیین تجلیل از آنها برگزار شد.

وی برگزاری کارگاه اخلاق در خانواده با سخنرانی محمد عقیقی روانشناس و مشاور خانواده را در همایش «شکوه مادری نسل رضوی» یادآورشد و گفت: مولودی خوانی و مدیحه سرایی در شأن و عظمت حضرت زهرا(س) و جایگاه والای زن، اهدای هدایای نقدی به ۶۰ زوج شرکت کننده‌ در همایش و ۱۵ مادر باردار دارای سه فرزند بویژه جوان‌ترین مادران جوان ۲۳ تا ۴۰ ساله منتخب و‌ نمونه طرح ملی شکوه مادری و دارای چهار تا ۶ فرزند و مراسم قرعه کشی برای اعطای سفر مشهد مقدس به ۲ زوج از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

همایش «شکوه مادری نسل رضوی» کانون بانوان و خانواده رضوی آران و بیدگل به همت کانون بانوان و‌ خانواده دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مدیران شهرستان در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه