English

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان برگزار می‌شود

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان در دو بخش آزاد و موضوعی برگزار می شود.

نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اصفهان با هدف ایجاد زمینه پویایی و نشاط، رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت به همت بسیج رسانه استان اصفهان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند آثار خود با موضوعات شعار سال (مهار تورم، رشد تولید)، جهاد تبیین، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، پیوند رسانه‌ای صنعت و تولید، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط‌آفرینی، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، خانواده و جامعه و فرزندآوری را ارسال کنند.

همچنین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان، ۲۵ آبان، افتخار اصفهان و اصفهان برخوردار، واقعیت یا خیال هم از محورهای استانی این دوره از جشنواره است که اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، عکس، گزارش ویدئویی، مستند، موشن‌گرافی و پادکست ارسال کنند.

 آثار ارسالی باید از تاریخ یک مهر ۱۴۰۱ تا پایان دی ۱۴۰۲ در رسانه‌های رسمی کشور منتشر شده باشد که شرکت کنندگان می‌توانند در دو بخش آزاد و در هر قالب سه اثر و در دو بخش موضوعی در هر بخش سه اثر و در بخش عکس در بخش آزاد و موضوعی پنج تک‌عکس ارسال کنند.

گفتنی است؛ آخرین مهلت ارسال آثار پایان دی و ارسال اثر به جشنواره ابوذر تنها از طریق سامانه امکان‌پذیر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه