English

با حضور جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان؛

پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اصفهان رونمایی شد

پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اصفهان با حضور جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان رونمایی شد .

پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اصفهان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان در این مراسم گفت: بسیج واژه‌ای است که امام مبدع آن شدند

علی مقوا ساز بیان داشت: اندیشه بسیج عمومی، اندیشه اسلام ناب است که می‌تواند انقلاب را به سرانجام خود برساند.

وی ادامه داد: بسیج عمومی یعنی همه مردم، هر طیف، هر گرایش و هرکسی که دلش برای آباد کردن کشورش می‌سوزد و مسوولیت‌پذیر است و  دغدغه حفظ نظام و انقلاب را دارد.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: هرچه بسیج قدرت یابد، انقلاب اسلامی به سمت پیشرفت جلو می‌رود؛رسانه‌ها بر زندگی مردم حاکمند و می‌توانند یک اتقاق را محو کنند یا به گونه‌ای متفاوت نشان دهند یا اینکه روایت صادقانه از رویدادها را به مخاطبان ارائه کنند.

در ادامه رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: شعار محوری امسال جشنواره، امیدافرینی، هویت و جوان است و بخش ویژه جشنواره به عکاسی اختصاص داده شده  است.

رضا صفری با بیان اینکه امسال توفیق برگزاری هفتمین جشنواره ابوذر را داریم، اظهار کرد:در ششمین جشنواره ابوذر، حدود ۹۰۰ اثر از طریق سامانه دریافت شد و نزدیک به ۶۰ رسانه در این جشنواره شرکت کردند و حدود  ۱۲۰ نفر خبرنگار آثار خود را ارسال کردند.

وی ادامه داد: محورهای این جشنواره شامل انقلاب اسلامی؛ گام دوم انقلاب، امر به معروف و نهی از منکر، بسیج و حوزه‌های اقدام، حجاب و عفاف، فضای مجازی، مسائل صنفی رسانه‌ها، محیط ریست؛ احیای زاینده‌رود؛ آلودگی هوا، جبهه مقاومت، ترویج فرهنگ نماز، مسائل اجتماعی آسیب‌ها و چالش‌ها، اقتصاد مقاومتی شعار سال، رسانه(رویکردهای نوین) و جوان هویت و نگاه به آینده است.

به گزارش موج؛ مهلت ارسال آثار هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اصفهان  تا ۳۰ آذر ۱۴۰۰ است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به www.jra-esf.ir ارسال نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه