English

فرمانده بسیج وزارت نفت:

شاکله بسیج در همه سازمان ها و نهادها باید حضور داشته باشد

فرمانده بسیج وزارت نفت بیان کرد: شاکله بسیج در همه سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی باید حضور داشته باشد و تفکر ایثار و شهادت را القا کند.

شاکله بسیج در همه سازمان ها و نهادها باید حضور داشته باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدعلی فلاح در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه شاکله بسیج در همه سازمان ها و نهادها باید حضور داشته باشد، گفت: ادامه دادن راه شهدا کشور و انقلاب را با گذشت 4 دهه  همچنان روی پا نگه داشته است و هر روز نیز شاهد رشد و توسعه در کشور هستیم.

وی ادامه داد: در 40 سال گذشته دشمن همواره تلاش خود را در همه عرصه ها از جمله شبیخون فرهنگی گرفته تا شرایط سخت و ناجوانمردانه تحریم‌های اقتصادی برای نابودی کشور به کار گرفته است، اما همچنان شاهد رشد و شکوفایی در بخش‌های مختلفی از جمله علم و فناوری و اقتصادی هستیم.

فلاح بیان داشت: کشور ما در حال حاضر در بسیاری از عرصه‌ها به خصوص درحوزه موشک به اوج رسیده ‌است و در این زمینه توانایی ساخت موشک با برد دو هزار کیلومتر را داریم.

این مقام مسئول افزود: امروز جنگ اقتصادی در کشور به اوج رسیده است اما ما هنوز ایستاده‌ایم و تلاش شده تا  اثرات این جنگ اقتصادی در کشور کمتر احساس شود.

فرمانده بسیج وزارت نیرو گفت:در این شرایط خبرنگاران سربازان گمنامی هستند که در این جبهه فعالیت می کنند و برای برون رفت از این بحران با قلم خود می‌توانند راه به همه مردم جامعه آموزش دهند.

به گزارش موج؛ در آئین تجلیل از خانواده شهدا و بسیجیان صنعت نفت اصفهان   از خانواده‌های شهیدان حججی، همت، میرفندرسکی و عابدینی و همچنین بسیجیان شرکت نفت سپاهان تجلیل شد.

گرامیداشت هفته بسیج در شرکت نفت سپاهان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه