English

رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان :

ساماندهی و به‌روز رسانی باغ‌های بانوان شهر اصفهان / نشاط و امید محور فعالیت کمیسیون بانوان است

رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:ساماندهی و به‌روز رسانی باغ‌های بانوان شهر اصفهان و تجهیز آن‌ها به انواع بازی‌های هیجانی از جمله اقدامات کمیسیون بانوان و جوانان در این دوره بوده است.

ساماندهی و به‌روز رسانی باغ‌های بانوان شهر اصفهان / نشاط و امید محور فعالیت کمیسیون بانوان است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، فرزانه کلاهدوزان، در نشست خبری مدیریت شهری در حوزه بانوان بیان کرد:طی دو سال‌ونیم گذشته، تلاش شده تا مسائل و دغدغه‌های بانوان شهر بر مبنای ۲ هدف کلان "هویت" و "نشاط و امید" در شورا پیگیری شود.

وی افزود: تشکیل کمیسیون بانوان و جوانان در شورا با تاخیری دوساله همراه بود و در نهایت با همراهی سایر اعضای شورا میسر شد و تاکنون ۹ جلسه از آن برگزار شده است.

این مقام مسئول گفت: در حوزه هویت و نشاط و امید برای بانوان نیازمند زیرساخت‌هایی در شهر هستیم که متاسفانه در گذشته بدون‌توجه به نیازهای بانوان شکل گرفته و اینک ایجاد آن‌ها به زمان و هزینه نیاز دارد.

 

اقدامات مختلف کمیسیون بانوان در راستای تامین نیازهای بانوان شهر

فرزانه کلاهدوزان اظهار داشت:ساماندهی و به‌روز رسانی باغ‌های بانوان شهر و تجهیز آن‌ها به انواع بازی‌های هیجانی از جمله اقدامات کمیسیون بانوان و جوانان در این دوره بوده است.

وی ادامه داد:اجرای رویدادها در مناسبت‌های مختلف و برنامه‌های کوتاه‌مدت همچون "مهمان مامان"، برگزاری جشنواره‌های تفریحی ورزشی و ارائه کارت منزلت برای مادران دارای ۳ فرزند، از دیگر اقدامات کمیسیون بوده است.

رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:از جمله اقدامات دیگر این کمیسیون می‌توان به ایجاد فضاهای کار اشتراکی برای بانوان، افتتاح بنیاد امیرقلی امینی برای فعالان حوزه کتاب و حمایت از مدل‌های اقتصادی برای اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های مربوط به امور بانوان اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه