English

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان خبرداد:

برگزاری اجتماع دختران حاج قاسم در مصلی امام خمینی(ره ) اصفهان

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان از برگزاری اجتماع دختران حاج قاسم در مصلی امام خمینی(ره ) اصفهان خبرداد.

برگزاری اجتماع دختران حاج قاسم در مصلی امام خمینی(ره ) اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حجت الاسلام منوچهر مهروی پور با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) با اشاره به برنامه‌های مردمی گفت: جامعه ما با یک جوشش خاصی مردمی که نشان دهنده احساس تکلیف و دین است در حال رقم زدن برنامه‌هایی است، به همین مناسبت روز پنجشنبه 14 دی در مصلای امام خمینی (ره) اجتماع دختران حاج قاسم برگزار می‌شود که از همه دختران و مادران شهر برای حضور در این مراسم دعوت می‌کنیم.

رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از بانوان در هفته گذشته نکات مهمی مطرح کردند که کمتر به آن پرداخته شد. ایشان در بیانات خود فرمودند به معنای واقعی کلمه مسئله حجاب باید رعایت شود، این نکته فصل الخطاب تمام نظارت نسبت به موضوع حجاب است.

رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از بانوان در هفته گذشته نکات مهمی مطرح کردند که کمتر به آن پرداخته شد. ایشان در بیانات خود فرمودند به معنای واقعی کلمه مسئله حجاب باید رعایت شود، این نکته فصل الخطاب تمام نظارت نسبت به موضوع حجاب است.

وی افزود: ایشان همچنین نقش بانوان در مسئله انتخابات را مورد تاکید قرار دادند و فرمودند مادران می‌توانند نقش ایفا کنند و وادار کردن فرزندان و همسر برای اینکه در زمینه انتخابات فعال باشند و درست تحقیق کنند، بر عهده مادران است. بنابراین کمیسیون‌های فرهنگی و بانوان نسبت به این تأکیدات در موضوعات چهارگانه انتخابات شامل مشارکت قوی، رقابت، سلامت و امنیت اتفاقاتی را در قالب طرح یا لایحه رقم بزنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه قدردان همه بانوان ایران اسلامی هستیم گفت: این قدردانی نباید مختص یک روز و یک هفته باشد. مادر و همسر شهید را باید در طول سال تجلیل کنیم، زیرا بهترین کارها تجلیل از همین بانوان شاخص و تأثیرگذار است. زنان در همه شئون از زن خانه دار تا زنانی که در رسته‌های مختلف فعال هستند باید همواره تجلیل شوند.

وی با گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم مرد عدالت خواهی و شاگرد مکتب امام و یاور امام خامنه‌ای بود. مکتب او بالاترین اتفاقات را رقم می‌زند. اگر ما به دنبال حاج قاسم هستیم حتما باید از مکتب او صحبت کنیم و نام شهید را زنده نگاه داریم. مکتب او یک دانشگاه برای تربیت انسان‌هاست و اتفاقات زیادی را رقم زده است. یکی از آن اتفاقاتی است که نیروهای مختلف در سراسر عالم با الگوبرداری از نگاه شهید سلیمانی، رقم زده‌اند.

مهروی پور بیان کرد: اگر می‌بینیم امروز عده‌ای در مقابل استکبار می‌ایستند نشان دهنده همین مکتب پویاست. طوفان الاقصی نیز نماد ایستادگی مظلوم برابر ظالم است. این طوفان با همراهی گروه‌های حماس و جهاد و مقاومت و انصارالله یمن و مردم فلسطین در حال رقم خوردن است که اثر آن را در روزها و ماه‌های آینده خواهیم دید که ان شاء الله بالاترین و بهترین اثر برچیده شدن غده سرطانی صهیونیست است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت یاد شهید سید رضوی موسوی بیان کرد: او سه دهه از عمر پر برکت خود را در خیمه ولایت و در جبهه مقاومت و دفاع از مظلومین گذراند و ان شاء الله شاهد گرفتن انتقام او خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه