English

رئیس پلیس راهور استان اصفهان هشدار داد؛

تاوان سنگین مخدوش کردن پلاک خودرو

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از برخورد قانونی با رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خود می کنند خبر داد.

تاوان سنگین مخدوش کردن پلاک خودرو
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ علی اصغر زارع بیان کرد: بررسی ها نشان می دهد تعداد زیادی از مردم برای امرار معاش و یا انجام امورات روزمره خود به وسیله موتورسیکلت تردد می کنند  که به تبع هر موتورسیکلت هم خود به اندازه 6 دستگاه خودرو آلودگی هوا ایجاد می کند در حالی که طرح زوج و فرد تنها برای خودروها است و هیچ گونه محدودیتی برای موتورها اعمال نمی شود.

وی ، بیشتر شدن محدوده طرح زوج و فرد و همچنین اعمال محدودیت تردد برای موتورسیکلت ها را  از دیگر راهکارهای کاهش آلودگی هوا عنوان کرد و  گفت: کاهش آلودگی هوا مستلزم مشارکت همه مردم و دستگاه ها در این حوزه است.

رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه طرح زوج و فرد از ساعت 8 تا 13 و 16 تا 21 اجرا می شود تصریح کرد: به شهروندان توصیه می کنیم ساعات تردد خود را طوری برنامه ریزی کنند که دچار مشکل نشوند و یا در روزهایی که پلاک آنها مرتبط با طرح نیست در این محدوده تردد نکنند.

سرهنگ زارع همچنین به کسانی که با مخدوش کردن پلاک خودرو یا تغییر رنگ آن به دنبال دور زدن قانون هستند هشدار داد و گفت:این افراد مطمئن باشند دوربین های نصب شده در محدوده زوج و فرد تخلف آنها را ثبت کرده و در اولین جایی که مامور راهنمایی و رانندگی در آنجا باشد با وی حتماً برخورد قانونی خواهد شد.  

این مقام انتظامی، تاوان مخدوش کردن پلاک خودرو را بسیار سنگین عنوان کرد و اظهار داشت: کسانی که اقدام به این کار می کنند علاوه بر اینکه باید جرایمی که براثر اقدام آنها بر روی پلاک شهروند دیگری ثبت شده را بپردازند خود نیز اعمال قانون شده و به دلیل اینکه جرم مرتکب شدند به مرجع قضائی معرفی خواهند شد و برابر قانون با آنان برخورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه