English

رئیس پلیس فتا استان اصفهان:

باند فروش غیر مجاز صنایع دستی در اینستاگرام دستگیر شدند

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان از دستگیری اعضای باند 5 نفره ای که آثار هنری یکی از هنرمندان مطرح صنایع دستی استان را در فضای مجازی به فروش می رساندند خبر داد.

باند فروش غیر مجاز صنایع دستی در اینستاگرام دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: در پی مراجعه یکی هنرمندان مطرح عرصه قلم زنی به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه  افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار و فروش محصولات وی کرده و موجب وارد شدن خسارت های  مادی و معنوی فراوانی به او  شدند موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود:  شاکی به کارشناسان پلیس عنوان کرد تعدادی از طریق هنرجویانی که در کارگاه قلم زنی من مشغول فعالیت هستند متوجه شدم آثارم به صورت غیر مجاز در چندین صفحه اینستاگرامی در حال خرید و فروش است و اشخاص ناشناسی با سوءاستفاده از نام ما اقدام به فروش غیرمجاز این مجموعه ها می کنند.

رئیس پلیس فتا استا اصفهان ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را آغاز و در تحقیقات اولیه دریافتند افرادی ناشناس روزانه تعداد زیادی از مجموعه های مربوط به شاکی را با مبالغ ناچیزی در صفحات مختلف شبکه اجتماعی اینستاگرام به فروش می رسانند.

سرهنگ مرتضوی افزود:با اقدامات تخصصی و هوشمندانه افسران زبده و خبره پلیس فتا در نهایت 5 نفر از گردانندگان اصلی این صفحات در فضای مجازی شناسایی و با اقدامات فنی اطلاعات هویتی و سکونتی آنان به دست آمد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان ماموران وارد عمل شده و طی هماهنگی های با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی هر 5 نفر را در یکی از مناطق شهر اصفهان دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیکی به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ مرتضوی اظهار داشت: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه پس از مواجه با مدارک و مستندات پلیس به جرم خود معترف و به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی در خاتمه عنوان کرد: شهروندان می توانند درصورت مشاهده موارد مشابه و مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریتهای سایبری با شماره تماس 096380 و یا سایت اینترنتی پلیس فتا ناجا به آدرس  www.cyberpolice.gov.ir  اطلاع رسانی نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه