English

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان :

حمایت اتاق بازرگانی از صنایع کوچک و متوسط برای رشد صادرات ادامه دارد

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با شرایط موجود فعالیت‌های تولیدکنندگان جای تقدیر و تشکر دارد و اتاق بازرگانی از همه امکانات خود برای حمایت صنایع به‌منظور رشد تولید و در پی آن کاهش واردات و افزایش صادرات استفاده می‌کند.

حمایت اتاق بازرگانی از صنایع کوچک و متوسط برای رشد صادرات ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، امیر کشانی در بازدید از شهرک صنعتی مبارکه بیان داشت:در جریان این بازدیدها با صنایع کوچک و متوسطی آشنا شدیم که با استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد دانش‌بنیان و بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا در حال تلاش برای تولید محصولات با ارزش‌افزوده بالا در استان هستند.

 وحید فولادگر، رئیس کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان و عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان نیز اظهار داشت: کمیسیون اقتصاد دانش‌بنیان برای نخستین‌بار در این دوره اتاق بازرگانی تشکیل شد که نشان‌دهنده اهمیت این حوزه برای اتاق بازرگانی است. در همین راستا تاکنون دو رویداد فن‌نما و نمایشگاه هوش مصنوعی برگزار کرده‌ایم که استقبال خوبی از آن شد و نتایج قابل‌توجهی نیز در پی داشت.

وی گفت: از این‌رو از همه صنایع موفق و بزرگی که اکنون در استان فعالیت دارند دعوت می‌کنیم تا سال آینده در این رویدادها مشارکت داشته باشند تا در درجه نخست به ارائه دستاوردها و تجارب خود در زمینه فناوری و فعالیت‌های دانش‌بنیان بپردازند و از سوی دیگر بتوانند با تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان کوچک و متوسط نیازهای خود را تأمین کنند. هدف اصلی این رویدادها توانمندسازی و هم‌افزایی شرکت‌های دانش‌بنیان استان است.

عباس سید مقیم، عضو هیئت‌مدیره گروه صنعتی برنا باتری نیز بیان کرد: این شرکت از سال ۶۹ هم‌زمان با کمبودها و محدودیت‌ها به‌منظور تأمین باتری موردنیاز کشور فعالیت خود را آغاز کرد.

وی بیان کرد: در ابتدا این فعالیت‌ها با مونتاژ قطعات باتری آغاز شد و امروز با فعالیت شش شرکت در زیر مجموعه این گروه صنعتی در زمینه تولید و مونتاژ قطعات به خودکفایی رسیده‌ایم و اکنون ظرفیت تولید ما بیش از نیاز کشور است و امکان صادرات محصولات را نیز داریم.

بابک ایران پور، مدیرعامل گروه صنعتی تاش نیز بیان کرد: این مجموعه از سال ۱۳۶۶ در زمینه تولید مواد شیمیایی آتش‌نشانی فعالیت خود را شروع کرد و اکنون با بهره‌گیری از متخصصان و نیروهای تحصیل‌کرده در زمینه تولید و صادرات بسیاری از مواد شیمیایی، روان کارها و روغن‌های مصرفی و صنعتی فعالیت می‌کند.

وی افزود: این شرکت نوآوری و توسعه فناورانه را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و ازاین‌رو آمادگی همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه‌های تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف تحقیق و توسعه را دارد.

گفتنی است؛ در جریان این بازدید اعضای هیئت‌رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان از شرکت فرازمهر اصفهان، تولیدکننده یونیت دندانپزشکی، شرکت برنا باتری، شرکت پایا تجهیز کاران مانا، تولیدکننده دستکش لاتکس، شرکت حدید برش، تولیدکننده دستگاه سنگ فرز و ابزارآلات برقی، گروه صنعتی تاش و شرکت اصفهان مقدم بازدید و از فعالیت آنها با اهدای لوحی تقدیر کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه