English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

۳۲۰۰ متر مربع از اراضی دولتی کاشان رفع تصرف شد

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی دولتی شهرستان کاشان به ارزش ۱۱۲ میلیارد تومان با اجرای حکم قضایی رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

۳۲۰۰ متر مربع از اراضی دولتی کاشان رفع تصرف شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد: در نتیجه اقدامات و تلاش‌های به عمل آمده و طی اجرای حکم قطعی قضائی ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی دولتی واقع در بلوار بوستان کاشان از ید غیرقانونی متجاوزان خارج، رفع تصرف و به دولت اعاده شد. 

وی ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده را ۱۱۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: به‌موجب اجرای حکم قضائی، این اراضی ملی که از سرمایه‌های عمومی و انفال هستند، خلع ید شدند. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان بیان کرد: رسیدگی به موضوع زمین‌خواری و رفع تصرف اراضی ملی را قاطعانه پیگیری می‌کنیم و این موضوع از اولویت‌های کاری این اداره است. 

وی تصریح‌کرد: لازم است مردم کاشان پیش از خرید و یا اقدام به ساخت و ساز بنا، از مراجع قانونی ذی‌صلاح استعلام بگیرند. چرا که تجاوز به اراضی ملی ضمن تشکیل پرونده‌های قضائی و تخریب بناهای احداث، آن‌ها را متحمل زیان می‌کند. 

این مقام مسئول به متعرضین به حقوق عمومی جامعه از جمله انفال توصیه کرد: قبل از انجام اقدامات غیرقانونی و ارتکاب جرم به عواقب آن بیاندیشند تا از تبعات تضییع حقوق بیت المال مصون باشند، در غیر این صورت بدون اغماض و مماشات با آنان برخورد می‌شود. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه