English

رئیس پلیس فتا استان اصفهان خبرداد؛

سرقت۶۰ میلیاردی از کیف پول دیجیتال یک شهروند اصفهانی

رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت:فردی که اقدام به سرقت از کیف پول ارز دیجیتال از یکی از شهروندان کرده بود، دستگیر شد.

سرقت۶۰ میلیاردی از کیف پول دیجیتال یک شهروند اصفهانی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت کیف پول ارز دیجیتال وی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال، پرونده‌ای در پلیس فتا استان اصفهان تشکیل و موضوع شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پس از بررسی‌ها سرنخ‌هایی از حضور متهم در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان به دست آورده و پس از کسب اطلاعات و انجام هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی وی را دستگیر و به پلیس فتا استان انتقال دادند.

این مقام انتظامی با اعتراف به این جرم گفت: با توجه به اینکه شاکی آشنایی زیادی با حوزه رمز ارز‌ها نداشت از من خواست تا کیف پول ارز دیجیتال را برایش نصب کرده و ایجاد کاربری نمایم و بنابر این، چون به تمامی رمز‌های وی دسترسی داشتم وسوسه شده و کل موجودی کیف پول که ۶۰ میلیارد بود را خالی کرده و متواری شدم.

سرهنگ مرتضوی با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی گفت: حوزه رمز ارز‌ها نیز همانند سایر حوزه‌ها نیاز به دانش خاص خود را دارد و ضمن آگاهی کامل به هیچ عنوان نباید اطلاعات کیف پول خود را در اختیار افراد غیر قرار دهید.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: پلیس‌فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و کاربران بوده و عموم مردم می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا استفاده از سایت پلیس‌فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir و تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه