English

فرماندار ویژه کاشان:

۱۵۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف کاشان اختصاص پیدا کرد

فرماندار ویژه کاشان ضمن تاکید بر لزوم تلاش مضاعف در راستای افزایش رضایتمندی گفت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش‌های مختلف کاشان اختصاص پیدا کرد.

۱۵۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف کاشان اختصاص پیدا کرد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،محمدشریف زارعی در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به نزدیک شدن به انتخابات اظهار داشت: دشمن در حوزه مشارکت عمومی حساب ویژه‌ای باز کرده است و سعی دارد تا مشارکت در انتخابات را کاهش دهد.

وی افزود: بالاخره ما به عنوان مسئولان نظام در جغرافیای منطقه کاشان مشغول به خدمت‌رسانی هستیم و باید در زمینه افزایش رضایتمندی تلاش مضاعفی را به کار بگیریم اما اینکه برخی عنوان می‌کنند دولت در کاشان اقدامی انجام نداده و متاسفانه مسئولیت هم دارند و این موضوع ممکن است از روی ناآگاهی باشد و ما به عنوان فرماندار و مسئول مقصریم که اقدامات را اطلاع‌رسانی نکردیم.

فرماندار کاشان ضمن اشاره به تخصیص اعتبار یک هزار و 500 میلیارد تومانی به کاشان در حوزه‌های مختلف ابراز داشت: اگر اعتبارات اختصاص یافته از سوی شهرداری‌ها نیز محاسبه کنیم این اعتبار تخصیص یافته به بیش از پنج هزار میلیارد تومان می‌رسد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به ارائه خدمات مختلف در روستاهای کاشان گفت: ارائه خدمات انجام شده در افزایش سطح رضایتمندی تاثیر بسزایی هستند در حالی که دولت در حوزه اقتصاد نیز اقدامات بنیادی زیادی انجام داده است و به سمتی رفتیم که اقتصاد را از وابستگی به نفت خارج کنیم و وظیفه مسئولان القای امید است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه