English

فرماندار کاشان:

تمهیدات لازم برای تعطیلات عید فطر در کاشان

فرماندار کاشان گفت: تمهیدات لازم برای تعطیلات عید فطر در کاشان اتخاذ شد.

تمهیدات لازم برای تعطیلات عید فطر در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدشریف زارعی بیان کرد: کاشان در بحث گردشگری در جایگاه سوم پربازدیدترین اماکن تاریخی در ایام نوروز قرار دارد که لازم است برای آینده گردشگری این شهر برنامه ریزی و تدابیر لازم از جوانب مختلف صورت بگیرد تا ضمن درآمد زایی برای مردم، رضایتمندی میهمانان که به عنوان گردشگر به شهر وارد می شوند کسب گردد.

وی در خصوص خانه های استیجاری در سطح شهرستان تصریح کرد: ساماندهی کلید به دست ها در خیابان های شهر یکی از مباحث مهم است که باید شهرداری با همکاری اماکن عمومی و دادستانی صورت گرفته و سه نقطه برای ایجاد ایستگاه محل اجاره خانه های استیجاری مشخص و نحوه فعالیت این افراد ساماندهی شود.

فرماندار کاشان بر ضرورت خدمت رسانی ویژه مراکز درمانی در ایام گلابگیری و تعطیلات عید فطر تاکید و  بیان داشت: مراکز بهداشتی و درمانی و خدمات دهی اورژانس باید با افزایش شیفت کاری و اختصاص پزشک و همچنین افزایش تعداد داروخانه های شبانه روزی برای این ایام پیش بینی شود تا خدمت رسانی به مردم مشکلی نداشته باشد.

زارعی در خصوص تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها نیز خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های مردم و مسافران تامین نان مورد نیاز است که برای نانوایی های مسیر گردشگری و شهرها پیش بینی لازم صورت گرفته و سهمیه ویژه آرد و همچنین ساعات پخت برخی نانوایی ها افزایش می یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه